internet media/marketing/reklama

„Balans” – nowy format wideo Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska zaprezentowała swój nowy format na platformie YouTube. Ruszył kanał „Balans” - miejsce skierowane do osób urodzonych w latach 80. i 90., w którym znajdą się rozmowy z ciekawymi gośćmi i ekspertami dotyczące najważniejszych i najbardziej interesujących tematów dla millenialsów.

Gospodarzem i prowadzącym kanału „Balans” jest Kuba Jankowski – znany vloger, youtuber i twórca. Wspólnie ze swoimi gośćmi poszukuje odpowiedzi m.in. na pytania: jak zadbać o swoje relacje, jak być dobrym, a jednocześnie realizującym się rodzicem, jak zaspokoić swoje ambicje zawodowe i pogodzić domowe obowiązki, jak odnaleźć balans pomiędzy pragnieniami, a możliwościami czy jaką rolę w zdrowiu psychicznym pełni aktywność fizyczna.

- Mówi się, że najlepsze scenariusze pisze życie. I jest w tym sporo prawdy, bo pytania i zagadnienia, z którymi przychodzę do „Balansu” towarzyszą mi w życiu codziennym. Osoby zaangażowane w rodzicielstwo, chcące pozostać aktywne zawodowo i realizujące swoje ambicje z pewnością niejednokrotnie musiały podejmować trudne decyzje i próbować złapać balans. – mówi Kuba Jankowski - Nie jest też żadną tajemnicą, że dzisiejsze tempo życia, oczekiwania, którym musimy sprostać, wystawiają na poważną próbę nasze zdrowie psychiczne. O tym, jak stawić czoła takiej codzienności, jak wyjść z tej potyczki bez szwanku, będziemy opowiadać na kanale. – dodaje Kuba.

Gościem pierwszego, premierowego odcinka na kanale był psychoterapeuta - Robert Rutkowski, który zwrócił uwagę m.in. na zdrowie psychiczne dzisiejszych 30, 40 i 50 latków oraz wyzwania, z którymi przyszło im się spotkać na etapie dorastania. Rutkowski opowiedział również o tym, gdzie odnaleźć sens i szczęście w życiu oraz dlaczego nie powinny być nimi pieniądze.

W kolejnych odcinkach, Kuba Jankowski będzie gościł m.in. Navala - byłego żołnierza GROM-u, aktorkę - Katarzynę Warnke czy znanego z licznych produkcji internetowych i telewizyjnych architekta - Krzysztofa Mirucia. Nowe odcinki będą pojawiały się na kanale co tydzień.

- „Balans” wzmacnia naszą silną reprezentację treści na YouTube. W odróżnieniu od istniejących już programów, w „Balansie” większy nacisk kładziemy na treści lifestylowe, które będą przyjazne szerszemu spektrum odbiorców. – mówi Paweł Mierzyński, producent formatu „Balans”.

To kolejny kanał Wirtualnej Polski na platformie You Tube. Główny kanał redakcyjny śledzi prawie 600 tys. osób. Do najpopularniejszych należą też „didaskaliaWP” (242 tys. subskrybentów), „Pomysł na dom” (178 tys. subskrybentów) „Pudelek” (143 tys. subskrybentów) i „Biznes Klasa” (47 tys. subskrybentów). .

Link do kanału „Balans” można znaleźć tutaj: https://www.youtube.com/@kanal_balans

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.