media/marketing/reklama

#MamWpływ. Serwis VIBEZ w międzynarodowym projekcie

Redakcja serwisu VIBEZ otrzymała grant Komisji Europejskiej na realizację międzynarodowego projektu Be Active, Be Your Change! W jego ramach prowadzona jest kampania społeczna #MamWplyw. Projekt powstaje w partnerstwie z mediami z Litwy, Bułgarii, Chorwacji i Rumunii i potrwa do września 2024 r. 

#MamWpływ to kampania społeczna realizowana w ramach projektu Be Active, Be Your Change!. Skierowana jest do osób z generacji Z, ma za zadanie budowanie przekonania, że młode osoby mają wpływ na swoje otoczenie i mogą wprowadzać zmiany. W ramach kampanii prowadzona jest komunikacja poruszająca tematy zaangażowania społecznego, ekologii i zdrowia psychicznego.  Serwis vibez.pl zrealizował spot wizerunkowy, a także uruchomił landing page, w polskiej i angielskiej wersji językowej, gdzie publikowane są materiały z tych obszarów.

– W spocie wizerunkowym #MamWpływ przypominamy wszystkim tym, którzy traktują generację Z protekcjonalnie, że to właśnie od młodych ludzi zależy, jak będzie wyglądać przyszłość. Nawiązujemy wprost do naszych wartości i poruszamy bliskie nam tematy. Jesteśmy dumni, że mogliśmy tworzyć ten projekt we współpracy z Komisją Europejską, która doceniła serwis Vibez jako lidera w swojej kategorii. Ekipa produkująca spot, na czele ze wspaniałym reżyserem Maciejem Bierutem, to ludzie pełni pasji i wiary w to, że ich pokolenie może zmienić świat na lepsze. Właśnie ta autentyczność sprawia, że nasz produkt medialny jest  wyjątkowy – mówi Michał Dziedzic, redaktor prowadzący VIBEZ.

Celem międzynarodowej współpracy jest tworzenie wspólnych treści redakcyjnych i pokazanie, że poruszane kwestie nie dotyczą tylko naszego kraju. Młodzi z krajów byłego bloku wschodniego mają te same doświadczenia.  Kampania motywuje, aby mieć w sobie siłę i samemu dokonywać wyborów, które będą uważali za najlepsze. 

Promocja spotu zaplanowana jest na powierzchniach online oraz w kinach. Za jego realizację odpowiadają: Twin Pics Studio, Maciej Aleksander Bierut, Michał Mandziak, szef zespołu wideo WP, Anna Kryjak, producentka WP, Michał Dziedzic redaktor prowadzący VIBEZ.

VIBEZ to serwis internetowy skierowany do pokolenia Z i tworzony przez jego przedstawicieli. Według badania Mediapanel, w sierpniu 2023 roku odwiedziło go 1,7 mln użytkowników.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.