media/marketing/reklama turystyka/wypoczynek

Nowy sezon „W Polskę na weekend” w Telewizji WP

Program „W Polskę na weekend” wraca do Telewizji WP. Prowadzący Klaudiusz Michalec odpowie na pytanie: „Gdzie wyjechać na weekend?”, pokaże miejsca bez tłumów i korków, za to z duszą, pazurem i historią. Premiera drugiego sezonu już w najbliższą niedzielę 16 lipca o godz. 14:00.

Telewizja WP wraca z wakacyjną produkcją własną. Klaudiusz Michalec oprowadzi widzów po całej Polsce. Wspólnie odwiedzą zarówno te bardzo znane jak i mniej popularne zakątki naszego kraju. We Wrocławiu spróbujemy policzyć mosty i krasnale. W okolicach Jeleniej Góry zobaczymy, jak od wieków powstają szklane dzieła sztuki oraz odwiedzimy niezwykły ogród japoński. Na Mierzei Wiślanej sprawdzimy, gdzie szukać bursztynu i która z polskich plaż faktycznie jest tą najpiękniejszą. Udowodnimy, że Warszawa da się lubić i skrywa kilka perełek, o których nawet mieszkańcy stolicy nie mają pojęcia. W Bieszczadach zachwycimy się niebem pełnym gwiazd i niezwykłą drewnianą architekturą. W Lubuskiem na widzów czekają kolorowe jeziora i uroczy Park Mużakowski. Kolejką wąskotorową objedziemy suwalskie jeziora i zobaczymy najbardziej litewską część Polski. To tylko część atrakcji, które czekają na widzów w nowym sezonie „W Polskę na weekend”.

– Podczas zdjęć do nowego sezonu „W Polskę na weekend” towarzyszyła nam fraza „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Chcieliśmy pokazać naszym widzom, że czasem wystarczy spakować plecak i zboczyć z trasy, by przekonać się, że to, co najlepsze, jest na wyciągnięcie ręki. W programie pokażemy propozycje na podróże samemu, z rodziną czy ze znajomymi oraz dla tych, którzy chcą poznać Polskę na nowo – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektorka zarządzająca Telewizji WP.

Poprzedni sezon programu cieszył się ogromną popularnością wśród widzów, a także użytkowników TikToka. Profil W Polskę na weekend na TikToku zgromadził już ponad 100 tysięcy fanów, a najpopularniejsze skróty odcinków osiągnęły ponad 1,5 miliona wyświetleń.

Nowy sezon liczy 8 odcinków. Za produkcję odpowiada dział wideo Wirtualnej Polski.

Telewizja WP dostępna jest w ramach bezpłatnej telewizji naziemnej, na platformach Canal+ (kanał 69) i Cyfrowy Polsat (kanał 104) oraz w sieciach kablowych m.in.: Vectra (114), Netia (29), Orange (35), Multimedia (38), UPC (12/158/116), Inea (28), Toya (25) oraz w Pilot WP.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.