wydarzenia ekonomia/biznes/finanse

Money.pl po raz trzeci nagrodzi liderów polskiej gospodarki

Przedstawiciele Wirtualnej Polski oraz redakcji money.pl wraz z prezesami największych polskich firm i doświadczonymi menadżerami wręczą statuetki liderom polskiej gospodarki. Nagroda przyznana zostanie w trzech głównych kategoriach. Uroczysta gala rozdania nagród odbędzie się 27 października podczas konferencji Impact.

Nagrody money.pl trafią do najbardziej innowacyjnych firm i ludzi, którzy w nieschematyczny i nowoczesny sposób patrzą na biznes, wyznaczając trendy. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest od 2019 roku.

W tym roku kapituła w składzie: Henryka Bochniarz, Konfederacja Lewiatan, Paweł Borys, Prezes Polskiego Funduszu Rozwoju, Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny Mastercard Europe Polska, Marcin Grzymkowski, Eobuwie, Piotr Mieśnik, Redaktor naczelny WP, Joanna Pawlak, Prezes WP Media, Leszek Skiba, Prezes Bank Pekao S.A., Jacek Świderski, Prezes Wirtualna Polska Holding, Krystian Wolak, Impact z Piotrem Pilewskim, redaktorem naczelnym Money.pl, na czele wybrała laureatów w trzech głównych kategoriach: Człowiek Roku money.pl, Firma Roku money.pl oraz Technologia Roku money.pl. Dodatkowo redakcja money.pl przyzna swoją nagrodę specjalną.

Partnerem wydarzenia jest Impact. Ogłoszenie wyników oraz uroczysta gala z wręczenia nagród odbędzie się 27 października podczas konferencji Impact w Poznaniu. Można będzie także zobaczyć transmisję live na Stronie Głównej WP oraz money.pl.

– Nagroda money.pl to nie tylko nagroda za sukces rozumiany na wielu płaszczyznach, ale też za wysiłek, pomysły, determinację, zaangażowanie i wszystko to, co jet niezbędne w pokonaniu drogi do osiągnięcia tego sukcesu. Tym cechują się nie tylko laureaci poprzednich edycji, ale wszyscy nominowani do tegorocznej nagrody – mówi Piotr Pilewski, redaktor naczelny money.pl.

Dotąd wśród laureatów tego tytułu znaleźli się m.in. Rafał Brzoska z InPost, Michał Sołowow czy firma Warsaw Genomics. Zbieranie zgłoszeń zostało zakończone 31 sierpnia 2021 roku.

Do tegorocznej Nagrody money.pl nominowani są:

Firma Roku: Columbus Energy, Booksy, Dino, 4F, 4Kraft, MamaGinekolog, Rawlplug.

Człowiek Roku: Paweł Marchewka, Michał Świerczewski, Rafał Brzoska, Zbigniew Jagiełło, Mateusz Juroszek.

Technologia Roku: Cząsteczka OATD-01 i OncoArendi, Perowskity Olgi Malinkiewicz, Eskatemina i Celon Pharma, SunRoof, GenXone.

Każdego dnia money.pl dociera do każdego dnia do niemal 900 tys. Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w sierpniu 2021 roku serwis odwiedziło 6,5 mln realnych użytkowników.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz
e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w lipcu 2021 roku z produktów internetowych GWP korzystało 21,1 mln Polaków.

załączniki

więcej z kategorii wydarzenia

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz
e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Mediapanel, w lipcu 2021 roku z produktów internetowych GWP korzystało 21,1 mln Polaków.