Bank Pocztowy z nowością – wprowadza możliwość zdalnego odblokowania bankowości internetowej za pomocą aplikacji mObywatel. To usługa oferowana przez nieliczne banki w Polsce
Bank Pocztowy, jako jeden z pierwszych banków w Polsce, udostępnił klientom możliwość zdalnego odblokowania bankowości internetowej za pomocą aplikacji mObywatel. Nowa funkcjonalność pozwala zarówno klientom detalicznym, jak i mikroprzedsiębiorstwom samodzielnie przywrócić dostęp do konta i ustawić nowe hasło – bez konieczności kontaktu z Infolinią czy wizyty w placówce banku. Po wybraniu opcji „Odblokuj dostęp” na stronie logowania do Pocztowy24, klient może skorzystać z jednej z dwóch metod weryfikacji: odpowiedzi na pytania weryfikacyjne lub potwierdzenia danych w aplikacji mObywatel – poprzez zeskanowanie kodu QR lub wprowadzenie kodu wyświetlonego w serwisie. Wdrożone rozwiązanie zwiększa wygodę korzystania z bankowości internetowej
i potwierdza zaangażowanie banku w rozwój nowoczesnych, bezpiecznych usług cyfrowych.
12.05.2025 |
Bank Pocztowy SA