praca media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Eliza Słoma-Górska objęła stanowisko deputy of chief revenue officer w Grupie Bonnier
Grupa Mediowa Bonnier wzmacnia zespół zarządzający, powierzając od 1 lipca stanowisko deputy of chief revenue officer Elizie Słomie-Górskiej – menedżerce z 20-letnim stażem w branży medialnej.
Eliza Słoma-Górska to doświadczona specjalistka w obszarze zarządzania projektami strategicznymi oraz rozwoju biznesu w mediach. Przez ostatnie lata była związana z Polska Press Grupą, gdzie pełniła funkcję dyrektorki biura marketingu i projektów specjalnych. W dotychczasowej karierze prowadziła wiele kompleksowych projektów o zasięgu ogólnopolskim oraz regionalnym, obejmujących różne aspekty działalności medialnej.
– Dołączenie Elizy do naszego zespołu to strategiczne wzmocnienie mające na celu zwiększenie efektywności realizacji naszej strategii przychodowej oraz dalszy dynamiczny rozwój oferty komercyjnej BBP. Eliza będzie wspierać nas w kluczowych obszarach działalności – od planowania i wdrażania inicjatyw przychodowych, przez projektowanie ofert i współpracę międzydziałową aż po aktywne uczestnictwo
w procesach sprzedażowych i analizie rynku. Do jej zadań będzie również należało dbanie o realizację celów budżetowych, rozwój współpracy z partnerami oraz jakość i innowacyjność wdrażanych rozwiązań. Wierzę, że doświadczenie, kompetencje i zaangażowanie Elizy pozwolą nam skuteczniej odpowiadać na potrzeby rynku i naszych klientów, a także przyspieszą realizację ambitnych celów biznesowych – mówi Paweł Kossek, chief revenue officer w Grupie Bonnier.
Grupa Bonnier to jedna z czołowych firm medialnych w Polsce, działająca w segmencie prasy branżowej i specjalistycznej – wydawca m.in. „Pulsu Biznesu”
i Bankier.pl.