W Allianz składki powtarzalne zapłacisz BLIKIEM
Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w naszym kraju, udostępnił klientom sześciu banków możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Taką opcję zyskali posiadacze większości indywidualnych ubezpieczeń na życie, którzy płacą składki co miesiąc, co kwartał lub co rok. Usługę można aktywować w serwisie Mój Allianz.
Większość klientów posiadających indywidualne ubezpieczenia na życie ze składką regularną ma do dyspozycji kilka możliwości jej opłacania. W przeszłości wielu z nich udawało się do banku lub na pocztę, aby zlecić przelew. Później popularność zyskały polecenie zapłaty oraz inne usługi, które zwalniały klientów z obowiązku pamiętania o terminach płatności. Teraz Allianz szerzej udostępnia rozwiązanie cenione za wygodę przy płaceniu abonamentów, subskrypcji i stałych rachunków, czyli Płatności powtarzalne BLIK.
Z usługi mogą korzystać posiadacze polis na życie w Allianz Polska, którzy są klientami jednego z sześciu banków: ING Banku Śląskiego, Banku Millennium, Santander Banku, PKO Banku Polskiego, SGB-Banku oraz Nest Banku.
Wystarczy w serwisie Mój Allianz wybrać opcję „Płatności powtarzalne BLIK” w sekcji „Płatności” i wprowadzić kod BLIK, a następnie potwierdzić i utworzyć płatność powtarzalną BLIK w aplikacji banku. Od tej pory płatności za polisę będą automatycznie inicjowane przez Allianz, a pobrane zostaną po potwierdzeniu przez klienta w aplikacji bankowej, bezpośrednio z rachunku bankowego.
– To rozwiązanie przede wszystkim umożliwia wygodne i szybkie opłacanie składek. Gdy zmienia się kwota składki, jej nowa wysokość pojawia się automatycznie przy potwierdzaniu kolejnej płatności. Jednocześnie klient nie musi obawiać się, że zapomni o składce, a więc ma zapewnioną ciągłość ochrony ubezpieczeniowej – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR w Allianz Polska.
– Usługa Płatności powtarzalne BLIK stanowi bezpośrednią odpowiedź na oczekiwania użytkowników BLIKA. Wchodzimy w segment płatności zdominowany dotychczas przez organizacje kartowe i stałe przelewy z konta bankowego, i udowadniamy, że opłacanie polisy na życie z BLIKIEM może być nie tylko proste i szybkie, ale także wygodne i bezpieczne – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIKA.
Za rozwój BLIKA odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). Allianz Polska korzysta z niej jako akceptant agenta rozliczeniowego Autopay.
informacje o firmie
Allianz należy do liderów rynku ubezpieczeń oraz inwestycji w Polsce. Zapewnia szeroki zakres usług, stabilność i bezpieczeństwo finansowe ponad 6 milionom polskich klientów, stawiając na wysoką jakość swoich produktów oraz obsługi. Jest otwarty na innowacje, które dodają wartości i zwiększają satysfakcję klientów. Allianz umacnia drugą pozycję w ubezpieczeniach na życie i zdrowie oraz stawia na organiczny wzrost na rynku ubezpieczeń majątkowych. Jest także wśród największych zarządzających aktywami funduszy inwestycyjnych oraz emerytalnych w Polsce. Stabilność firmy w Polsce jest oparta na potencjale i sile finansowej globalnej grupy Allianz, działającej w 70 krajach świata. Biznes w Polsce wnosi wkład w pozycję Allianz jako największego ubezpieczyciela w Europie i najsilniejszej marki ubezpieczeniowej na świecie.
informacje o firmie
Allianz należy do liderów rynku ubezpieczeń oraz inwestycji w Polsce. Zapewnia szeroki zakres usług, stabilność i bezpieczeństwo finansowe ponad 6 milionom polskich klientów, stawiając na wysoką jakość swoich produktów oraz obsługi. Jest otwarty na innowacje, które dodają wartości i zwiększają satysfakcję klientów. Allianz umacnia drugą pozycję w ubezpieczeniach na życie i zdrowie oraz stawia na organiczny wzrost na rynku ubezpieczeń majątkowych. Jest także wśród największych zarządzających aktywami funduszy inwestycyjnych oraz emerytalnych w Polsce. Stabilność firmy w Polsce jest oparta na potencjale i sile finansowej globalnej grupy Allianz, działającej w 70 krajach świata. Biznes w Polsce wnosi wkład w pozycję Allianz jako największego ubezpieczyciela w Europie i najsilniejszej marki ubezpieczeniowej na świecie.