internet ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

Startuje PB Out of the Box, szósty podcast „Pulsu Biznesu”

09.06.2025 | Puls Biznesu

Startuje nowy, szósty już podcast „Puls Biznesu”. Audycję PB Out of The Box w każdy poniedziałek poprowadzi dziennikarz Mirosław Konkel, a jej główną ideą są – jak mówi autor – „rozmowy, które zmieniają perspektywę, w świecie pełnym uproszczeń i powierzchownych diagnoz”. Gościem premierowego odcinka podcastu „Pulsu Biznesu” jest prof. Marcin Matczak – prawnik, filozof, publicysta i jeden z najważniejszych głosów w debacie o wychowaniu i kondycji współczesnego społeczeństwa.

Nowy podcast PB Out of The Box to uzupełnienie bogatej oferty audio „Pulsu Biznesu”, rozwijanej od kilku miesięcy. Czytelnicy mogą pogłębiać treści redakcyjne, słuchając PB Brief – codziennego porannego przeglądu i analiz gospodarczych. Ponadto we wtorki emitowany jest podcast PB Nieruchomości, w środy Inwestor Wojtek, w czwartki audycja motoryzacyjna Autoportret, a w piątki PB Bilans, podsumowujący najważniejsze tematy gospodarcze, ekonomiczne i polityczne ostatnich dni. Nowe odcinki PB Out of the Box, trwające od 45-60 minut, będą publikowane co poniedziałek na pb.pl, a także na Spotify, Apple Podcasts i YouTube.

 – W zmieniającej się z dnia na dzień rzeczywistości chciałem zaproponować odwrócone podejście. Tworzony przeze mnie podcast to rozmowy, które zmieniają perspektywę, w świecie pełnym uproszczeń i powierzchownych diagnoz. PB Out of The Box będzie przestrzenią dla refleksyjnych rozmów – o biznesie, wartościach i relacjach – prowadzonych z ludźmi, którzy nie tylko odnieśli sukces, ale też mają coś ważnego do powiedzenia – mówi prowadzący audycję Mirosław Konkel, wieloletni dziennikarz i publicysta „Pulsu Biznesu”.

Konkel zapraszać będzie do swojego programu gości z kręgu biznesu, kultury i nauki, by wspólnie odkrywać mniej oczywiste aspekty rzeczywistości. Obalać będzie popularne mity psychologiczne, podważać stereotypy i inspirować do głębszej refleksji – nie po to, by dawać gotowe odpowiedzi i rozwiązania, ale by zadawać lepsze pytania, które ich do nich prowadzą.

Podcast skierowany jest przede wszystkim do menedżerów i liderów, którzy pomimo osiągnięć, stawiają na rozwój i szukają intelektualnych oraz społecznych wyzwań. Audycja ma stanowić  źródło wiedzy, ale także dać przestrzeń na przemyśleń w codziennym biegu.

Gościem premierowego odcinka najnowszego podcastu „Pulsu Biznesu” jest prof. Marcin Matczak – prawnik, filozof, publicysta i jeden z najważniejszych głosów w debacie o wychowaniu i kondycji współczesnego społeczeństwa. W rozmowie z Mirosławem Konkelem mówi m.in. o tym, dlaczego pokolenie wychowane „pod kloszem” ma najgorsze wskaźniki zdrowia psychicznego w historii, co mają z tym wspólnego smartfony, i dlaczego technologia może być groźniejsza niż papierosy.

Rozmowa dotyka też wątku  odpowiedzialności rodziców, szkoły i państwa, sile starych rytuałów, kryzysie męskości, a także o tego, co mogą zrobić liderzy i menedżerowie, by nie pogubić się w zarządzaniu pracownikami młodego pokolenia. To rozmowa, która nie tylko diagnozuje, ale też daje konkretne tropy, jak szukać wyjścia z kultury nadopiekuńczości i psychicznej kruchości.

Wśród kolejnych gości podcastu będą m.in. dr Aleksandra Kozak – trenerka empatycznej komunikacji, Maciej Pawłowski – ekspert ds. migracji, gospodarki i polityki państw basenu Morza Śródziemnego oraz przedstawiciel Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Algierii, a także Paweł Tkaczyk – ekspert ds. marketingu i budowy marki osobistej.

kontakt dla mediów
Witold Mianowski
Marketing Manager | Puls Biznesu, Bonnier Business Polska sp. z o.o.
Witold Mianowski

w.mianowski@pb.pl

tel: 605820136

informacje o firmie

 

 

załączniki

kontakt dla mediów
Witold Mianowski
Marketing Manager | Puls Biznesu, Bonnier Business Polska sp. z o.o.
Witold Mianowski

w.mianowski@pb.pl

tel: 605820136

informacje o firmie