handel towary konsumpcyjne

Carrefour promuje majówkę w stylu NoLo - sieć rozszerza ofertą alkoholi zero procent

30.04.2025 | Carrefour Polska

Carrefour Polska przed nadchodzącą majówką rozszerzył swoją ofertę bezalkoholowych napojów No-Lo. W asortymencie sieci pojawiły się właśnie nowe produkty, które nie zawierają alkoholu, ale oferują pełnię smaku popularnych drinków i koktajli smakowych. Rozszerzona oferta obejmuje 10 produktów 0% przeznaczonych dla dorosłych. Nowości dostępne są w ponad 300 własnych i franczyzowych sklepach Carrefour w całej Polsce.

Od kwietnia klienci Carrefour mogą cieszyć się jeszcze większym wyborem mocktaili, czyli bezalkoholowych koktaili, które idealnie wpisują się w rosnący trend niepicia alkoholu. Badanie przeprowadzone przez SW Research w listopadzie ubiegłego roku pokazuje, że 40,3% osób do 24. roku życia ograniczyło spożycie alkoholu, a w grupie wiekowej 25–34 lata, obejmującej część pokolenia Z i Y, aż 51% respondentów zadeklarowało zmniejszenie konsumpcji tego rodzaju używki. Co więcej, 10% badanych całkowicie zrezygnowało z jego spożywania. Nowa gama bezalkoholowych napojów odzwierciedla te zmieniające się oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej wybierają świadomy i bardziej zdrowy styl życia.

Ekskluzywne nowości na sklepowych półkach

Wśród nowości na szczególną uwagę zasługują produkty marki Groove dostępnej na wyłączność w sklepach Carrefour. Marka ta oferuje produkty inspirowane popularnymi koktajlami, ale z zerową zawartością alkoholu. Klienci mogą spróbować takich wariantów jak Cuba Libre, Whisky & Cola, Orange Spritz, Cosmopolitan czy Strawberry Daiquiri, wszystkie w wersji NoLo. Linia Groove dostępna jest na wyłączność w Carrefour do końca maja. Jeszcze przed wakacjami na sklepowych półkach pojawią się także produkty marki Funky Voda, która wprowadza alternatywę dla klasycznych drinków,  takich jak French 75, Hugo czy Bramble w 100% bez alkoholu.

  • Rosnące zainteresowanie produktami bezalkoholowymi wśród młodszych pokoleń, świadczy o zmieniających się preferencjach konsumentów, którzy coraz częściej poszukują zdrowszych i nowocześniejszych alternatyw dla tradycyjnych napojów alkoholowych. W odpowiedzi na te trendy, postanowiliśmy znacząco rozszerzyć naszą ofertę mocktaili, czyli produktów NoLo, tak często poszukiwanych w okresie majówkowym. Prowadzimy intensywne prace nad wprowadzaniem nowych, innowacyjnych produktów w tej kategorii oraz wzmacniamy naszą strategię promocyjną, co pozwoli nam dalej budować naszą pozycję lidera w zakresie nowości oraz produktów bezalkoholowych na polskim rynku - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.

Odpowiedź na Światowe Trendy

Carrefour, dążąc do bycia liderem innowacji w sektorze detalicznym, nie tylko odpowiada na globalne zmiany w konsumpcji alkoholu poprzez rozszerzenie linii produktów No-Lo, ale również kreuje nowe standardy w branży. Dzięki wyłącznym produktom, sieć umacnia swoją pozycję jako dostawca najszerszego wyboru nowoczesnych rozwiązań dla świadomych konsumentów. 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.