handel media/marketing/reklama
PEWNOŚĆ NISKICH CEN w Auchan
Pod hasłem PEWNOŚĆ NISKICH CEN rusza nowa kampania komunikacyjna Auchan Polska. Kampania podkreśla pewność niskich cen w Auchan, największy wybór oraz zachęca do korzystania z najlepszych okazji cenowych. Firma realizuje politykę niskich cen, utrzymując niezagrożoną pozycją lidera wśród sieci handlowych, z najtańszym koszykiem zakupowym na rynku czego potwierdzeniem są niezależne rankingi cenowe ASM czy Koszyk dla handlu. Spoty przygotowane w ramach pierwszej odsłony kampanii emitowane są w telewizji począwszy od 22 sierpnia br.
Troska o siłę nabywczą klientów jest dla Auchan priorytetem. Budujemy najlepszą szeroką ofertę a także konsekwentnie realizujemy politykę niskich cen od kiedy otworzyliśmy nasz pierwszy sklep w Polsce. Potwierdzeniem tego są wyniki niezależnego rankingu, w których od lat niemal w każdym miesiącu jesteśmy na pozycji lidera. Obecnie rozpoczęliśmy kampanią PEWNOŚĆ NISKICH CEN, w której podkreślając pewność cen chcemy także podpowiadać jak korzystać z naszej oferty i okazji cenowych. Jesteśmy przekonani, że klienci chętnie skorzystają z propozycji, które dla nich przygotowaliśmy – mów Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, SI w Auchan Retail Polska.
Kampanię opracowała i zrealizowała agencja Havas Engage Warsaw.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl