internet ekonomia/biznes/finanse

Klienci Banku Pocztowego zyskali nową funkcjonalność w aplikacji mobilnej Pocztowy

22.04.2024 | Bank Pocztowy SA

Klienci Banku Pocztowego mogą już dodawać swoje karty płatnicze bezpośrednio do portfeli cyfrowych Google Pay i Apple Pay, korzystając wyłącznie z aplikacji mobilnej Banku. Tym samym Bank Pocztowy kontynuuje rozwój oferty cyfrowej, zapewniając klientom nowoczesne rozwiązania płatnicze, które sprawiają, że zarządzanie finansami staje się jeszcze łatwiejsze i bardziej wygodne. Uruchomienie nowej funkcji w aplikacji mobilnej umożliwi klientom Banku Pocztowego szybszy i wygodniejszy dostęp do swoich środków, zarówno podczas płacenia w sklepach stacjonarnych, jak i dokonywania zakupów online.

Google Pay i Apple Pay to dwa z czterech Portfeli cyfrowych, które Bank Pocztowy udostępnia klientom. Dotychczas dodanie karty do Portfela cyfrowego (tokenizacja karty) była możliwa tylko za pośrednictwem zewnętrznej aplikacji Portfel Google/ Portfel Apple, gdzie klient musiał samodzielnie wprowadzić dane karty - ręcznie lub poprzez zrobienie jej zdjęcia. Wymagało to także dodatkowego uwierzytelnienia kodem SMS lub poprzez kontakt telefoniczny z Bankiem.

- Naszym celem jest zapewnienie klientom jak największej wygody i łatwości w korzystaniu z usług Banku Pocztowego. Dzięki nowej funkcjonalności nasi klienci detaliczni oraz małych firm i agrobiznesu, mogą przekształcić swoje karty debetowe i kredytowe w formę cyfrową (tzw. token). Dodanie kart płatniczych do portfeli cyfrowych będzie od teraz łatwiejsze i szybsze, ponieważ nastąpi bezpośrednio z poziomu aplikacji mobilnej Banku i wyeliminuje tym samym konieczność ręcznego wprowadzania danych przez klientów. Nowa funkcjonalność znacznie ułatwi Klientom rozpoczęcie korzystania z płatności mobilnych np. przy użyciu telefonu lub innego urządzenia (tablet, zegarek itp.) i pozytywnie wpłynie na doświadczenie klienta przy dokonywaniu transakcji płatniczych w sklepach stacjonarnych a także podczas zakupów online – informuje Agata Jelonek, Naczelnik Wydziału Rozwoju Usług Płatniczych Banku Pocztowego.

Tokenizacja kart jest dostępna dla: Apple Pay, Google Pay - w aplikacji Pocztowy i zewnętrznych aplikacjach dostawców portfeli cyfrowych oraz Garmin Pay i Xiaomi Pay - jedynie w zewnętrznych aplikacjach dostawców portfeli cyfrowych.

Aby dodać kartę do Portfela cyfrowego należy zalogować się do aplikacji mobilnej Pocztowy i przejść do zakładki Karty. Następnie należy wybrać kartę, którą chcemy dodać do portfela i kliknąć przycisk „dodaj do Portfela Apple” lub „dodaj do GPay”.

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie