handel media/marketing/reklama

Przekonał mnie elastyczny model franczyzy ODIDO

Właściciel sklepu ODIDO w miejscowości Grodzisko Górne w województwie podkarpackim opowiada o tym, jak przebiega współpraca z siecią ODIDO oraz jakie rezultaty widzi po dołączeniu do marki.

 

W handlu od dwóch dekad

 

Pan Stanisław Burda w biznesie działa od ponad 20 lat, więc handel nie jest dla niego tajemnicą.

 

– Odkąd pamiętam, zawsze zajmowałem się handlem. Pracę rozpocząłem u prywatnego przedsiębiorcy. Zdobyta wiedza i doświadczenie pozwoliła mi na podjęcie większych wyzwań i założenie 2000 roku własnej działalności i otwarcie sklepu.

 

Placówka mieści się w miejscowości Grodzisko Górne w województwie podkarpackim. Powierzchnia sprzedażowa stanowi 75 m2. W sklepie pracują 4 osoby, sam właściciel również staje za ladą. Na półkach ODIDO należącego do pana Stanisława można znaleźć blisko 9 tys. pozycji asortymentowych.

 

Solidny partner

 

Zanim pan Stanisław otworzył sklep pod szyldem ODIDO, współpracował z inną marką. Rozmowy dotyczące przystąpienia do sieci nie trwały długo. Placówka przeszła niezbędne zmiany wizualne zewnątrz i wewnątrz. Przede wszystkim zmienił się układ regałów, a w sklepie pojawił się kącik cukierniczy, co zdecydowanie miało wpływ na wzrost sprzedaży.

 

– Zdecydowałem się na współpracę z ODIDO, bo szukałem silnego partnera, z którym nawiąże dobry kontakt i który zrozumie moje potrzeby. Dodatkowo przekonał mnie oferowany model franczyzy. Jest on bardzo przyjazny w prowadzeniu biznesu i mogę samodzielnie podejmować wszelkie decyzje. Niezależność własnego biznesu to bardzo ważna kwestia, która jest dla mnie priorytetem. Kolejnymi argumentami były wsparcie inwestycyjne ze strony MAKRO.

 

Sieć ODIDO pomaga współpracującym z nią przedsiębiorcom od samego początku w wielu aspektach działalności.

 

– Od rozpoczęcia współpracy otrzymałem wsparcie od sieci. To pracownicy ODIDO zaprojektowali nam sklep od nowa i odpowiednio wyeksponowali produkty na półkach. Zawsze mogą liczyć na fachową pomoc przedstawiciela, doradztwo przy wyeksponowaniu produktów oraz reklamę i promocję.

 

Sklep po sąsiedzku

 

– Współpraca z ODIDO odmieniła sklep. Jesteśmy stosunkowo krótko w sieci i na konkretne wyniki musimy jeszcze nieco poczekać, ale już widzę zmiany na plus, chociażby w tym, jak postrzegają zmiany nasi klienci. Po zakupy przychodzą do nas głównie okoliczni mieszkańcy. Osoby, które cenią sobie jakość naszych produktów, kontakt ze mną i moimi pracownikami, a przede wszystkim ofertę szytą na miarę. ODIDO wyremontowało, umeblowało i wyposażyło sklep w niezbędny sprzęt. Dba również o wszystkie działania związane z reklamą i marketingiem. Dużym wsparciem i pomocą był i jest dla mnie nadal przedstawiciel, który pomaga rozwiązywać pojawiające się problemy – wylicza pan Stanisław. – Strzałem w dziesiątkę było również wprowadzenie strefy impulsowej, która nabrała zupełnie nowego charakteru. Wszystkie te elementy sprawiły, że nasz sklep zmienił swoje oblicze i jest przyjazny dla klienta – podsumowuje franczyzobiorca.

 

Całkowita dowolność w doborze towaru

 

Franczyzobiorcy ODIDO mają całkowitą dowolność w zamawianiu towarów. Nie muszą decydować się na takie, których nie potrzebują i których nie są w stanie sprzedać.

 

– Stawiam na produkty, które sam wybieram i wiem, że sprawdzą się w moim sklepie. To jest dla mnie bardzo ważne i nie wyobrażam sobie innej formy współpracy. Między innymi dlatego zdecydowałem się na ODIDO – podsumowuje franczyzobiorca.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl