handel rolnictwo

Carrefour otwiera sezon na polskie truskawki

11.04.2024 | Carrefour Polska

Kwietniowe temperatury dały Polakom nadzieję na szybkie nadejście lata. Piękna pogoda nie tylko zwiastuje nadejście dłuższych dni, ale także otwarcie sezonu coraz większej dostępności świeżych owoców i warzyw z Polski. W ofercie sklepów Carrefour Polska pojawiły się już pierwsze polskie truskawki, które sieć wprowadziła pod marką własną wraz ze swoimi krajowymi dostawcami.

Już nie czerwiec, a słoneczny kwiecień sprowadził do sklepów Carrefour pierwsze krajowe truskawki. Od 11 kwietnia w sklepach sieci można kupić te owoce w cenie 9,99 zł za 250 g. Pierwsze w tym sezonie truskawki odmiany "malling centenary" sprzedawane pod marką własną Carrefour pochodzą od polskich dostawców, z którymi sieć współpracuje od wielu lat. Szklarniowe truskawki otwierają wczesny sezon, a już w maju dostępne będą także w innych, większych opakowaniach 500 g.

- Truskawka to symbol polskiego lata. Jako lider branży spożywczej, z radością wprowadzaliśmy polskie truskawki do naszej oferty owoców sezonowych. Naszym celem jest zaspokojenie oczekiwań klientów poprzez dostarczanie świeżych i wysokiej jakości produktów. Wprowadzając truskawki jako jedna z pierwszych sieci w sezonie wiosenno letnim 2024, potwierdzamy nasze zaangażowanie w sprostanie dynamicznym potrzebom rynku oraz dążenie do satysfakcji naszych klientów. - mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, Menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna i Projekty Strategiczne w Carrefour Polska.

Carrefour Polska od lat wspiera polskie rolnictwo i przetwórstwo, budując relacje pomiędzy konsumentami a polskimi dostawcami w tym z tymi pochodzącymi z najbliższej okolicy danego sklepu. Zachęca Polaków do sięgania po sezonowe rodzime produkty, które w atrakcyjnych cenach zawsze dostępne są w sklepach sieci. Informacje na temat aktualnej oferty świeżych owoców Carrefour dostępne są w gazetce online.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.