handel media/marketing/reklama

Niższe ceny odzieży w Carrefour - marka TEX w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej oraz z programem lojalnościowym

09.04.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w popularnym mechanizmie cenowym 1+1 50% taniej oraz w ramach programu lojalnościowego w aplikacji “Mój Carrefour”. 

Carrefour, w odpowiedzi na zmieniające się preferencje klientów związane z utrzymującą się w Polsce inflacją, uruchomił ogólnopolską kampanię dla marki TEX - kolekcji ubrań, obuwia i tekstyliów, które dostępne są w tej sieci na wyłączność. Produkty TEX projektowane są we Francji, a marka ta jest jedną z topowych marek codziennego użytku w tym kraju. W ramach wiosennej kampanii TEX, klienci Carrefour w Polsce mogą skorzystać z promocji, super ofert, a także programu lojalnościowego pomagającego kupić najpotrzebniejszą garderobę taniej. 

Skorzystanie z programu lojalnościowego TEX jest bardzo proste. Za każde wydane 40 złotych na odzież, buty lub dodatki oraz zeskanowaniu aplikacji “Mój Carrefour” podczas płatności za zakupy, klient otrzymuje naklejkę. Po zebraniu 5 naklejek automatycznie na koncie klienta pojawia się kupon rabatowy w wysokości 15 złotych na kolejne zakupy tekstyliów. Dodatkowo, w dniach od 8 do 13 kwietnia każdą drugą parę butów tej marki (dla dzieci, kobiet i mężczyzn) będzie można kupić z rabatem 50%. Całość kampanii uzupełnia katalog promocyjny z super ofertami, w których zniżki na produkty tej marki sięgają nawet kilkudziesięciu procent.

  • Produkty marki TEX charakteryzują się wysoką jakością wykonania oraz spełniają oczekiwania klientów zarówno pod względem stylu, jak i komfortu użytkowania. Dzięki wysokim standardom oraz zrównoważonemu podejściu do produkcji TEX stał się niemal tak samo rozpoznawalny w Polsce, jak we Francji - rynku, na którym marka ta dostępna jest od kilkunastu lat - mówi Paweł Gadawski, Dyrektor Działu Produktów Non-Food oraz Paliw w Carrefour Polska. W ramach wiosennej kampanii wizerunkowej, którą prowadzimy na polskim rynku, chcemy przekazać naszym klientom, że za wysoką jakość odzieży nie trzeba przepłacać. Oferujemy pełen asortyment dla dzieci, młodzieży i dorosłych, w tym mamy gamy stworzone na bazie certyfikowanych produktów, zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju - wszystkie te produkty w konkurencyjnych cenach. Jestem przekonany, że dzięki programowi lojalnościowemu oraz promocjom, jeszcze więcej Polaków wybierze naszą markę i trafi ona na stałe do ich garderoby - dodaje Gadawski.

W nowej kolekcji TEX klienci znajdą produkty dla wszystkich członków rodziny w przystępnych cenach, w tym także modne dodatki i buty. Carrefour, aby maksymalnie wykorzystać potencjał nowej kolekcji tej marki, wraz z początkiem kwietnia rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię promocyjną w telewizji, internecie oraz współpracę z influencerami. Kampania ma na celu dotarcie do jak największej liczby klientów i podkreślenie wartości marki TEX. 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.