handel towary konsumpcyjne

Supeco rozszerza współpracę z lokalnymi producentami — produkty "Smak Górno" dostępne dla klientów w Skarżysku-Kamiennej

22.03.2024 | Carrefour Polska

Sieć hurtowo-dyskontowa Supeco należąca do Carrefour Polska, ogłasza dalszy rozwój swojej oferty dostawców lokalnych poprzez otwarcie nowego stoiska "Smak Górno" w Skarżysku-Kamiennej. To kolejny krok w ramach strategii firmy mającej na celu promowanie lokalnych produktów i wspieranie regionalnych przedsiębiorców. Nowe stoisko zlokalizowane jest w sklepie Supeco przy  al. Piłsudskiego 4, gdzie klienci mogą już cieszyć się wysokiej jakości wyrobami mięsnymi i ekologicznymi produktami z zakładu w Górnie k. Rzeszowa.

"Smak Górno" to znany i ceniony producent wędlin, garmażerii oraz konserw w słojach z certyfikatem ekologicznym, działający na rynku od ponad 30 lat. Produkty tej marki wpisane na Listę Produktów Tradycyjnych, zyskały uznanie klientów dzięki niepowtarzalnemu smaku i najwyższej jakości składników. Otwarcie stoiska w Skarżysko-Kamienna, zaraz po sukcesie pierwszego stoiska w Tarnobrzegu, jest potwierdzeniem zainteresowania klientów Supeco autentycznymi i lokalnymi produktami.

Supeco to sieć, której oferta skierowana jest zarówno do klientów B2B, jak i indywidualnych, łącząca zalety hurtowni i dyskontu. Zapewnia ona dostęp do szerokiego asortymentu produktów w konkurencyjnych cenach wraz z polityką rabatów kroczących, która premiuje zakupy większej ilości towaru. Inwestycja w rozszerzenie oferty produktów lokalnych, takich jak mięsa i wędliny, jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania konsumentów i stanowi element szerszego projektu wspierania lokalnej przedsiębiorczości przez sieć Supeco.

Jesteśmy niezwykle zadowoleni z rozszerzenia naszej współpracy z firmą Smak Górno. To nie tylko świadczy o dynamicznym rozwoju sieci Supeco, ale również o naszej nieustannej trosce o oferowanie klientom jak najlepszych produktów. Współpraca z lokalnymi producentami, takimi jak 'Smak Górno', pozwala nam wzbogacić asortyment o unikatowe, tradycyjne wyroby, które cieszą się dużym uznaniem naszych klientów — mówi Barbara Gudowska, dyrektor ds. operacyjnych formatu sklepów Supeco w Carrefour Polska.

Pierwszy sklep Supeco został otwarty w Polsce w 2016 roku w Piekarach Śląskich, a obecnie sieć liczy już 6 sklepów w całym kraju, między innymi w Jaworznie i Tarnobrzegu. Otwarcie nowego stoiska "Smak Górno" w Skarżysko-Kamienna jest kolejnym krokiem w realizacji strategii rozwoju Supeco i potwierdzeniem zaangażowania Carrefour Polska w promowanie wysokiej jakości lokalnych produktów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.