handel towary konsumpcyjne

Bezmięsna Wielkanoc z Carrefour - sieć wprowadza do sprzedaży roślinne zamienniki popularnych wielkanocnych przysmaków

20.03.2024 | Carrefour Polska

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie dietą roślinną, Carrefour ogłasza wprowadzenie nowej oferty produktów wegańskich i wegetariańskich na nadchodzące Święta Wielkanocne. Wspólnie z firmą BezMięsny, sieć przygotowała dla swoich klientów m.in. roślinne odpowiedniki mięsnych i rybnych wyrobów, które umożliwią celebrowanie Wielkanocy bez rezygnacji z tradycyjnych dań i potraw świątecznych.

Już od 20 marca, czyli w Międzynarodowy Dzień Bez Mięsa, Carrefour wprowadza inicjatywę bezmięsnej Wielkanocy. Oferta sieci poszerzy się tego dnia o wybór produktów roślinnych, które doskonale zastąpią tradycyjne elementy wielkanocnej święconki. W ramach promocji klienci znajdą w wybranych 169 sklepach sieci wegańskie i wegetariańskie wersje klasycznych, świątecznych produktów, takich jak biała kiełbasa, “bezrybny” łosoś, wegańskie jajka i majonez, a nawet “bezmięsny” schabik.

  • W Carrefour wierzymy, że tradycja i nowoczesność mogą iść w parze, zwłaszcza podczas tak wyjątkowych momentów jak Święta Wielkanocne. Nasza nowa oferta vege to nie tylko odpowiedź na rosnące zainteresowanie zdrowym stylem życia, ale również okazja, by pokazać, że wspólne celebrowanie może być równie bogate i smakowite, niezależnie od wyborów żywieniowych. Chcemy, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie na swój świąteczny stół, celebrując te chwile w pełni, bez kompromisów - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska.

Z myślą o swoich klientach, którzy pragną świętować w zgodzie z roślinnym stylem życia, ale także z troską o swój portfel, Carrefour wraz ze swoim partnerem - firmą BezMięsny, zapewni atrakcyjne oferty cenowe na najpopularniejsze wyroby na świąteczny stół. Znajdą się wśród nich zniżki, m.in. na białą, “bezmięsną kiełbaskę” czy “bezrybnego łososia”. Promocje te będą dostępne w sklepach, gwarantując niezapomniane doznania kulinarne podczas Świąt Wielkanocnych.

To nie jedyna wspólna inicjatywa Carrefour i firmy Bezmięsny. Dokładnie dwa lata temu -  20 marca 2022 roku, partnerzy uruchomili pierwsze w Polsce bezmięsne lady, zapewniające szeroki wybór wegańskich zamienników wędlin, serów i produktów garmażeryjnych na wagę. W ofercie wegetariańskiej i wegańskiej lady chłodniczej znajduje się obecnie 20 produktów, a projekt ten realizowany jest w 5 sklepach Carrefour w Polsce, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie czy Poznaniu.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.