handel media/marketing/reklama

Pewni Dobrego – masz moc działania

Auchan buduje świadomość marki Pewni Dobrego i pozytywnej, sprawczej mocy decyzji zakupowych swoich klientów 

Auchan rozpoczyna ogólnopolską kampanię swojej unikatowej marki własnej Pewni Dobrego – oferującej najwyższej jakości produkty pochodzące od lokalnych producentów, tworzonej ze szczególną troską o środowisko naturalne, dobrostan ludzi oraz zwierząt. Celem kampanii jest budowanie wśród konsumentów świadomości marki i tego, jak sprawczą moc mają ich decyzje, zawsze, gdy wybierają produkty Pewni Dobrego. Jak w realny sposób przyczyniają się do ochrony ziemi, wsparcia polskiego rolnictwa i lokalnych dostawców, a także lepszego życia i odżywiania swoich rodzin. 

Tworzenie odpowiedzialnej i wyjątkowej oferty zawsze z zachowaniem doskonałej relacji ceny do jej jakości – to jeden z filarów strategii Auchan, a dynamiczny rozwój marki Pewni Dobrego jest tego sztandarowym przykładem – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, SI w Auchan Retail Polska. Realizowana obecnie kampania to nasz sposób na pokazanie, że budowanie oferty żywności pozyskiwanej w sposób odpowiedzialny może przynieść jeszcze większe korzyści – tak dla człowieka, jak i planety – jeśli konsumenci będą świadomi realnej, sprawczej mocy jaką mają podejmowane przez nich decyzje zakupowe. Mamy nadzieję, że zaplanowane przez nas aktywności będą dla naszych klientów źródłem wielu ciekawych i wartościowych informacji, a także smakowych odkryć i kulinarnych inspiracji z marką Pewni Dobrego.

Zainicjowana 7 marca br. kampania ma charakter 360°, a wszystkie zaplanowane działania spajać będzie wspólne przewodnie hasło: Twoje działania mają wielką moc!  Jednym z głównych elementów kampanii jest trwająca do 30 marca kampania telewizyjna, która  pokazuje, że kupując produkty Pewni Dobrego można przyczynić się np. do mniejszego zużycia wody i energii, czy wsparcia zatrudnienia wśród lokalnych społeczności. W ramach kampanii prowadzonej w mediach cyfrowych - własnych i partnerów kampanii – przewidziane są m.in. angażujące konkursy i aktywacje z udziałem ekspertów (np. dietetyków) czy osobowości kulinarnych. Na pokazy kulinarne prowadzone na żywo przez szefów kuchni liczyć będą mogli klienci sklepów stacjonarnych, w których prowadzone będa także akcje degustacyjne produktów Pewni Dobrego. Przygotowana została również dedykowana strona poświęcona marce Pewni Dobrego, na której konsumenci znajdą informacje dotyczące oferty produktowej, kulinarne inspiracje i porady. Na kanale YouTube Auchan dostępne będę również filmiki kulinarne z cyklu Jola Kleser przedstawia najlepsze przepisy kulinarne - inspirujące do gotowania z wykorzystaniem produktów Pewni Dobrego. 

Unikatową ofertę marki Pewni Dobrego tworzy dziś 418 najwyższej jakości polskich produktów spożywczych, pochodzących od blisko 70 starannie wybranych lokalnych producentów żywności, z którymi Auchan łączą wieloletnie, oparte na wzajemnym zaufaniu partnerskie relacje. Wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego i dbałością o dobrostan zwierząt, bez użycia antybiotyków, z zagwarantowaną tzw. czystą etykietą - rzetelną informacją o składzie produktu i jego pochodzeniu, produkty z logo Pewni Dobrego szczególnie cenione są za jakość i wyjątkowe walory smakowe. Oferta marki obejmuje m.in. warzywa, owoce, mrożonki, nabiał, mleko, jaja, mięso, wędliny, wyroby garmażeryjne, ryby, owoce morza, soki i napoje oraz produkty śniadaniowe. Marka została stworzona w ramach Odpowiedzialnego Partnerstwa Współpracy, a zawierane z producentami długoterminowe umowy partnerskie, zapewniają im warunki stabilnego rozwoju i zatrudnienia. Produkty marki Pewni Dobrego dostępne są we wszystkich kanałach sprzedaży Auchan.

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

* Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl 

załączniki

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

* Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl