handel

Carrefour rozszerza swój asortyment na Dzień Kobiet — sieć otwiera wyjątkowe kwiaciarnie LEGO

08.03.2024 | Carrefour Polska

W związku z nadchodzącym Dniem Kobiet, sieć Carrefour przygotowała dla swoich klientek i klientów wyjątkową niespodziankę. Tuż przed świętem w 10 wybranych sklepach na terenie całej Polski pojawiły się specjalne kwiaciarnie LEGO, oferujące unikatowe zestawy kwiatów tej marki. 

LEGO, znane z inspirujących kreatywnością zestawów klocków dla osób w każdym wieku, tym razem zaprasza do świata botaniki. Najtańszy zestaw klocków, który pozwoli złożyć własnoręcznie wyjątkowy bukiet, będzie dostępny w cenie 59,99 zł. Jest to idealna propozycja dla tych, którzy chcą w oryginalny i kreatywny sposób wyrazić swoje uczucia w Dniu Kobiet.

Flagowe sklepy Carrefour udostępniły część swojej przestrzeni na prawdziwe, zaczarowane ogrody LEGO. Klienci mogą odwiedzać wyjątkowe aranżacje, które przybrały formę kwiaciarni z klocków. Strefy LEGO Garden są wyposażone w wózki botaniczne, displaye w formie drewnianych skrzynek oraz pergole z widocznym logo LEGO. Dodatkowo, ławki ogrodowe umieszczone w tych przestrzeniach są idealnym miejscem do wykonania pamiątkowych zdjęć.

- Oferując naszym klientom możliwość wręczenia bukietu z klocków LEGO, chcemy pokazać, że Dzień Kobiet to doskonała okazja do świętowania w oryginalny i kreatywny sposób. Z dala od tradycyjnych prezentów, jak rajstopy czy goździki, chcemy zaproponować coś, co nie tylko jest piękne, ale również pozwala na wspólne spędzenie czasu, budując wspomnienia. Bukiet z klocków LEGO to prezent, który mówi więcej - zachęca do twórczości i dzielenia się radością, a także współpracy przy wspólnym układaniu zestawów — mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński Dyrektor Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych  z Carrefour Polska

Która kobieta nie lubi otrzymywać kwiatów? Może w tym roku warto otworzyć się na bardziej innowacyjną propozycję? Bukiety LEGO biją rekordy popularności, co potwierdza sprzedaż tysięcy zestawów w sklepach Carrefour. Niech Dzień Kobiet, przez niektórych nazywany reliktem przeszłości, stanie się ponownie okazją do radosnego świętowania, a termin “sztuczne kwiaty” zyska zupełnie nowe, pozytywne znaczenie.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.