handel internet

Carrefour Polska zwiększa pulę korzyści dla użytkowników swojej aplikacji - w marcu do odebrania nawet 200 zł w e-bonach

06.03.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska uruchamia nową inicjatywę dla użytkowników swojej aplikacji “Mój Carrefour”. W marcu klienci robiący zakupy w tej sieci mogą otrzymać e-bony o łącznej wartości nawet 200 zł. Jak to zrobić?

Nowa akcja skierowana jest do klientów, którzy dokonują zakupów w sklepach Carrefour za minimum 200 zł (uwzględniając rabaty), wyłączając produkty nieobjęte promocją. Aby skorzystać z promocji, konieczne jest zeskanowanie karty w aplikacji Mój Carrefour przy kasie od 4 do 28 marca. Zakupy zrobione w tych dniach, od poniedziałku do czwartku są raz dziennie, automatycznie nagradzane e-bonem o wartości 50 zł, który można wykorzystać na kolejne zakupy w sklepach Carrefour w ciągu 7 dni. Maksymalna, łączna wartość możliwych do zdobycia w tej akcji kuponów wynosi aż 200 zł.

- Nasze działania koncentrują się na dostarczaniu naszym klientom realnych korzyści, które mają pozytywny wpływ na ich codzienne życie i domowy budżet. Dzięki tej inicjatywie, mamy nadzieję nie tylko nagrodzić naszych stałych klientów, ale również przyciągnąć nowych użytkowników do korzystania z naszej aplikacji, oferując im możliwość odkrywania korzyści płynących z bycia częścią społeczności użytkowników “Mój Carrefour” — mówi Marta Baran, Dyrektorka Działu Zarządzania Relacjami z Klientem w Carrefour Polska.

Wspierając swoich klientów w walce z wysoką inflacją, na początku 2023 roku Carrefour wprowadził zestaw strategii mających na celu ułatwienie klientom oszczędzania podczas zakupów. Wśród nich znajduje się rozszerzenie oferty produktów marki własnej Carrefour, co pozwala na oferowanie nawet 30% niższych cen w porównaniu z produktami znanych marek. Klienci mogą skorzystać z 10% rabatu na weekendowe zakupy przez aplikację Mój Carrefour oraz wybrać spośród 200 najbardziej przystępnych cenowo produktów marek Simpl i Simpl Choice. Dodatkowo, osoby starsze otrzymują 10% zniżki na zakupy we wtorki, a od sierpnia także w czwartki, dzięki Karcie Seniora. Regularne gazetki promocyjne prezentują Super Oferty, obniżając ceny niektórych produktów nawet o 50%.

Dodatkowo, W tym roku Carrefour zmodyfikował swoją strategię handlowo-promocyjną, wdrażając, tzw. strategię koszyków produktowych. Polega ona na zaoferowaniu klientom atrakcyjnych cen regularnych na najważniejsze artykuły codzienne - we wszystkich sklepach tej sieci klienci znajdą łącznie kilkadziesiąt takich artykułów z najczęściej wybieranych kategorii. Pojawiły się przy nich specjalne biało-czerwone oznaczenia, tzw. znaczniki cenowe, pomagające klientom łatwo znaleźć te produkty. Co więcej, w kluczowych kategoriach świeżych, np. na warzywach i owocach, Carrefour stale porównuje swoje ceny do konkurencji, tak aby zapewnić klientom najniższe ceny regularne na lokalnym rynku. Równocześnie, sieć rozwija swoje marki własne, w tym markę Simpl, która oferuje produkty wysokiej jakości w najniższych cenach w danej kategorii. Dzięki strefom niskich cen, wyróżniającym się charakterystycznym żółto-czarnym oznakowaniem, klienci mogą łatwo znaleźć i skorzystać z promocji na produkty pierwszej potrzeby. 

Wszystkie informacje na temat marcowej akcji promocyjnej, a także jej szczegółowy regulamin, dostępne są na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-zgarnij-do-200 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.