towary konsumpcyjne nauka/edukacja/szkolenia

Premiera książki „Tutto Il Mare”

Sieć hurtowni MAKRO Polska we współpracy z Giancarlo Russo, ambasadorem kuchni włoskiej w Polsce, opublikowała książkę „Tutto Il Mare – Ryby i Owoce Morza.” Jej premiera odbyła się podczas uroczystej kolacji w łódzkim Orientarium. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży HoReCa. Wzięło w nim udział 50 uczestników. Wśród nich byli między innymi przedstawiciele Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz firmy ACCOR.

 

„Tutto Il Mare” to książka zawierająca ponad 30 receptur przygotowanych przez Giancarlo Russo, ambasadora kuchni włoskiej w Polsce oraz szefów kuchni Akademii Inspiracji. Przepisy zostały podzielone na cztery sekcje w zależności od zastosowanej techniki kulinarnej: crudo (surowe), cucinando in padella (na patelni), frittuta + grigliata (smażone i grillowane) oraz cottura al forno (pieczone).

 

– Kuchnia włoska to nieprzebrane bogactwo składników. Jej sekretem są świeże, wysokiej jakości produkty pochodzące z natury bądź z morza – mówi Giancarlo Russo, ambasador kuchni włoskiej w Polsce. – Książka jest okazją do wzięcia udziału w kulinarnej podróży po Włoszech oraz znalezienia inspiracji zarówno na szybkie potrawy, jak i te bardziej wyrafinowane.

 

Publikacja zawiera również porady kulinarne dotyczące doboru produktów bądź sposobu przygotowania dań.

 

Premiera książki odbyła się podczas uroczystej kolacji w łódzkim Orientarium. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży HoReCa. Wzięło w nim udział 50 uczestników. Wśród nich byli między innymi przedstawiciele Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz firmy ACCOR. Dania przygotowali Giancarlo Russo oraz szefowie kuchni Akademii Inspiracji MAKRO. Goście mogli spróbować: carpaccio z ośmiornicy, dorsza i miecznika, pieczonego okonia z puree ze szpinaka, pomidora oraz pietruszki z wanilią, homara z emulsją z limonki, selera naciowego i estragonu podanego na kremie z rukoli oraz tartaletkę z tatarem z czerwonej krewetki i kawiorem.

 

Książka jest dostępna na stronie: https://gazetki.makro.pl/kuchnia-wloska-ryby-i-owoce-morza/page/1

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl