towary konsumpcyjne nauka/edukacja/szkolenia

Semestr jesienno - zimowy programu „Szef dla Młodych Talentów”

Program „Szef dla Młodych Talentów” trwa. Eksperci z Akademii Inspiracji MAKRO aktywnie wspierają uczniów szkół gastronomicznych w rozwoju umiejętności kulinarnych oraz w zdobywaniu wiedzy na temat zawodu szefa kuchni.

 

Semestr jesienno-zimowy trwa. W ramach programu Szef dla Młodych Talentów zorganizowano trzy lekcje online. Pierwsza z nich poprowadzona przez Michała Węcławka, szefa kuchni w Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie, dotyczyła zawodu i obowiązków szefa kuchni. Kolejna zaś składała się z pokazu i wykładu Jakuba Kowalczyka, szefa kuchni w krakowskiej Akademii Inspiracji MAKRO, o piklach i zasadach zero waste. Nie mogło również zabraknąć prelekcji Rafała Zaręby, executive chefa w Akademii Inspiracji MAKRO, na temat kompetencji miękkich w gastronomii.

 

Zajęcia online cieszą się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony uczniów, jak i nauczycieli szkół gastronomicznych. W ostatniej lekcji uczestniczyło blisko 30 klas. Jak podkreślają uczestnicy, spotkania są bardzo ciekawe, a poruszana tematyka zachęca do udziału w następnych warsztatach. Kolejna lekcja online, dotycząca rozbioru ryb, odbędzie się już 15 grudnia i poprowadzi ją Zbigniew Sonik, szef kuchni w krakowskiej Akademii Inspiracji MAKRO. 

 

Dla uczestników programu „Szef dla Młodych Talentów” eksperci z Akademii Inspiracji przygotowali również spotkanie stacjonarne w ramach Akademii Kuchni Azjatyckiej, skierowane do szkół gastronomicznych z południa Polski. Wydarzenie odbyło się 8 grudnia w krakowskiej siedzibie Akademii Inspiracji MAKRO i miało charakter edukacyjny. Uczestnicy wzięli udział w wykładach, pokazach kulinarnych oraz w prezentacji bezalkoholowych napojów i naparów azjatyckich. Trenerzy Akademii Inspiracji MAKRO: Paweł Trzaskowski, mistrz sushi posiadający „czarny pas” sushi (certyfikat Kuro-obi zdobyty w Tokio), Zbigniew Sonik, Jakub Kowalczyk oraz Sylwia Bochowicz - Kubiak, zaprosili uczniów do świata zróżnicowanych smaków, barw i najnowszych trendów kuchni azjatyckiej. Nie zabrakło konkursów oraz możliwości degustacji przygotowanych potraw.

 

Podczas semestru jesienno-zimowego w Akademii Inspiracji 12 laureatów pierwszej edycji konkursów kulinarnych wzięło udział w warsztatach, przygotowanych we współpracy z nauczycielami szkół gastronomicznych. Spotkania dotyczyły nowoczesnej odsłony kuchni polskiej, sztuki pisania receptur, technik cukierniczych, baristycznych oraz fine diningu. Nie zabrakło również tematów związanych z zarządzaniem zespołem.

 

Program „Szef Dla Młodych Talentów” jest idealny dla młodych ludzi, którzy chcą rozwijać się w gastronomii, poznawać szefów kuchni z najróżniejszych restauracji w Polsce, a przede wszystkim nabywać praktyczną i teoretyczną wiedzę – wyjaśnia Oliwia Lenczewska, uczestniczka cyklu.

 

Niebawem rozpoczną się spotkania z gośćmi specjalnymi. Pierwsze z nich o tematyce Pasta Fresca poprowadzi Giancarlo Russo, propagator kuchni włoskiej w branży HoReCa.

 

Więcej informacji na stronie: https://www.facebook.com/szefdlamlodychtalentow/

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl