handel towary konsumpcyjne

Wołowina nowym produktem gamy Jakość z Natury - Carrefour rozszerza ofertę zrównoważonej żywności w swoich sklepach

30.11.2023 | Carrefour Polska

Carrefour Polska rozwija ofertę żywności wytwarzanej w zgodzie z zasadami  rolnictwa zrównoważonego. Do sklepów trafiła właśnie wołowina pod marką Jakość z Natury, dostępną w tej sieci na wyłączność. Gama ta wyróżnia się niepowtarzalnym smakiem i pełną identyfikowalnością “od pola do talerza”, produkcją z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz długotrwałym partnerstwem z dostawcami.

Dostawcą nowego produktu - wołowiny Jakość z Natury, są Zakłady Mięsne Zakrzewscy, a mięso pochodzi z hodowli gospodarstwa rodziny Świderskich z województwa warmińsko-mazurskiego. To właśnie na tych terenach hodowane są krowy 100% rasy Limousine, z której pozyskiwana jest wołowina. Nowe produkty dostępną będą w sprzedaży w większości hipermarketów i w wybranych supermarketach Carrefour. Klienci będą mieli do dyspozycji 25 produktów z mięsa wołowego. Produkty te charakteryzuje chów bez antybiotyków, żywienie paszą nie zawierającą GMO i soi oraz w 100% polskie pochodzenie.

- Carrefour od 2018 roku realizuje w Polsce strategię transformacji żywieniowej. Jednym z jej głównych celów jest zachęcenie klientów do zmiany stylu odżywiania. Widzimy, że coraz więcej z nich chce to zrobić - chcą odżywiać się zdrowiej, ale także w sposób bardziej zrównoważony i przyjazny dla naszej planety. Odpowiedzią na te potrzeby jest właśnie marka “Jakość z Natury”, która dostępna jest w naszej sieci na wyłączność - mówi Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Produktów Świeżych i Dużej Konsumpcji w Carrefour Polska. Każdy z produktów „Jakość z Natury” przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli prowadzonych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości. Ponadto, produkty z tej gamy powstają we współpracy z małymi i średnimi producentami żywności, bez sztucznych konserwantów, GMO i z pełnym poszanowaniem środowiska naturalnego oraz dobrostanu zwierząt. To marka, która w 100% oddaje ducha obecnych czasów, w których poszukujemy zrównoważonej żywności, pozytywnie wpływającej na nasze zdrowie i samopoczucie - dodaje Krzysztof Dobczyński.

Produkty z logo Jakość z Natury to owoc ponad 25-letniej współpracy Carrefour Polska z lokalnymi dostawcami. Opiera się ona na wzajemnym zaufaniu oraz dostosowaniu wymagań Carrefour do możliwości i potrzeb partnerów, dzięki czemu mogą oni z sukcesem rozwijać swoją produkcję i zachowywać stabilne warunki biznesowe w wieloletniej perspektywie. Na każdym etapie ścisłej kontroli podlega zarówno proces powstawania produktów, jak też gleba, woda czy pasze. Stąd najwyższa jakość oferty, która trafia do klientów. Istotnym elementem DNA marki jest także poszanowanie środowiska naturalnego oraz dobrostanu zwierząt. Aktualnie gamę produktów Jakość z Natury Carrefour stanowi 40 linii i 160 produktów pochodzących od blisko 70 producentów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.