wydarzenia zdrowie

Za nami konferencja i gala wręczenia nagród Wizjonerzy Zdrowia 2023

 

27 listopada w hotelu Novotel w Warszawie miała miejsce konferencja „Wizjonerzy Zdrowia Wprost: Podsumowania, priorytety, wyzwania”, a po niej gala wręczenia nagród „Wizjoner Zdrowia 2023".

Podczas konferencji „Wizjonerzy Zdrowia Wprost: Podsumowania, priorytety, wyzwania” – wraz z przedstawicielami najważniejszych instytucji publicznych zajmujących się ochroną zdrowia, ekspertami medycznymi i pacjentami – redakcja Wprost podsumowała 2023 rok w ochronie zdrowia.

W jakim kierunku powinny iść zmiany w ochronie zdrowia w nowej kadencji, co trzeba zmienić, by średnia długość życia w Polsce i długość życia w zdrowiu wreszcie przestała odbiegać od średniej w krajach Europy Zachodniej, jakie są rekomendacje dla nowego ministra zdrowia: mówili eksperci w trakcie panelu otwierającego konferencję Wizjonerzy Zdrowia, podsumowującą 2023 rok.

Z kolei kolejny panel dotyczył nowych metod diagnozowania, leczenia, oraz wykorzystania sztucznej inteligencji. Po nim uczestnicy mogli wziąć udział w panelach; o wyzwaniach dotyczących immunoterapii i leczenia celowane w nowotworach litych i nowotworach hematologicznych, o rewolucji w chorobach rzadkich, o wyzwaniach epidemiologicznych i chorobach społecznych oraz na temat Amyloidozy TTR, w kontekście najnowszych polskich i europejskich.

Po części merytorycznej odbyła się gala wręczenia nagród. Kapituła „Wprost” przyznała ich siedemnaście.

 

O Wprost

Istniejący od 1982 roku tygodnik „Wprost” w 2020 roku z sukcesem dokonał transformacji do e-wydań, ukazujących się w każdą niedzielę. Z kolei dzięki Wprost Premium subskrybenci portalu Wprost.pl dostają dostęp do dużych form dziennikarskich: wywiadów, reportaży, analiz, magazynu weekendowego oraz rankingów – takich jak m.in. Lista 100 Najbogatszych Polaków, Lista 200 Największych Polskich Firm, Lista 50 Najbardziej Wpływowych Polaków, itd. To jedyne tego typu rankingi w polskich mediach.

Serwis Wprost.pl co miesiąc odwiedza kilkanaście milionów użytkowników. Jednocześnie, cyklicznie ukazuje się cyfrowe e-wydanie tygodnika „Wprost”. Tytuł pozostaje od lat jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju. Oprócz samych tekstów, „Wprost” daje również dostęp do własnych programów wideo i podcastów. Wśród nich są: „Niedyskrecje parlamentarne”, „Mówiąc Wprost”, „Wprost przeciwnie”, „Wprost o kulturze” czy „Wprost z Ukrainy”, poruszające tematy polityczne, społeczne, kulturalne i zagraniczne. Pod marką Wprost rozwijane są serwisy o różnorodnej tematyce, jak Biznes, Zdrowie, Sport, Auto, Historia, Dom czy Rozrywka.

 

O PMPG Polskie Media S.A.

Spółka holdingowa notowana na głównym parkiecie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW: PGM). Działa na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i  tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”. Spółka aktywnie inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.

www:                           www.pmpg.pl

FB:                                https://www.facebook.com/PMPG.SA

LinkedIn:                     https://www.linkedin.com/company/point-group/

Twitter:                        https://twitter.com/PMPG_PL

Notowania GPW:         https://pl.investing.com/equities/point-group

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie