nowe produkty/usługi kultura/sztuka/rozrywka

Premiera "The Smurfs" od RedDeer.Games

 

RedDeer.Games, czołowy wydawca i deweloper gier indie na Nintendo Switch oraz spółka portfelowa holdingu notowanego na giełdzie PMPG Polskie Media, zaprezentował nową grę na licencji słynnej bajki Smerfy, którą ze szczególnym sentymentem wspominają osoby urodzone w latach 80. i 90. Do końca roku RedDeer.Games ma jeszcze w planach premierę gier: „Nora: The Wannabe Alchemist” oraz „Uzzuzzu My Pet - Golf Dash".

- "Cieszymy się, że dziś gracze będą mogli pierwszy raz zagrać w nową grę w uniwersum Smerfów. The Smurfs łączy pokolenia - od młodszych graczy po 30- i 40-latków. Gra, oparta na kultowej bajce i elemencie popkultury, jest nie tylko formą rozrywki, ale także sposobem na wspólne spędzanie czasu dla rodzin. Ta gra to ważny element naszej strategii wydawniczej, zakładającej tworzenie gier na bazie znanych tytułów, co pozwala nam przyciągać szerokie grono odbiorców i wzbogacać świat gier o nowe, jakościowe doświadczenia" – mówi Bartłomiej Kossakowski, COO RedDeer.Games.

W ramach serii The Smurfs docelowo powstaną dwie gry: Learn and Play. oraz Colorful Stories. Jako pierwsza, już 17 listopada br. ukaże się Learn and Play, która oprócz samej nauki poprzez zabawę pomoże graczom rozwinąć spostrzegawczość za sprawą pomocy niezdarnemu smerfowi w odnajdowaniu zagubionych przedmiotów. W nagrodę gracze będą mogli wysłuchać m.in. fascynujących opowieści na temat ciekawych miejsc i kultur na całym świecie. Druga z gier o Smurfach – Colorful Stories – ma za zadanie rozbudzić kreatywność i wyobraźnię graczy, poprzez możliwość kolorowania oraz nieograniczonego tworzenia własnych historii w oparciu o rysunki smerfów. Każda z tych gier będzie mieć dodatkowe DLC.

RedDeer.Games równocześnie pracuje nad portingiem gry osadzonej w uniwersum Warhammera 40,000: Dakka Squadron na Nintendo Switch. Gra osadzona w kultowym uniwersum Warhammer: 40,000, w którym głównym tematem są realia odległej, dystopijnej przyszłości, a cały świat jest polem nieustających, zaciekłych walk. Premiera gry na Ninetendo Switch planowana jest na pierwszą połowę 2024 r.

- Jestem zadowolony z rozwoju RedDeer.Games, ta inwestycja, będąca naszym kolejnym krokiem w obszarze venture oraz media for equity, okazała się niezwykle udanym przedsięwzięciem. To dla nas powód do dumy, ale również motywacja do dalszego rozwijania podobnych inicjatyw. Kluczowym elementem naszej strategii jest zapewnienie naszym partnerom znaczącej niezależności. Wierzymy, że to właśnie swoboda działania i możliwość kreatywnej ekspresji są fundamentem dla dynamicznego rozwoju – komentuje Michał Maciej Lisiecki, założyciel i członek radu nadzorczej grupy PMPG Polskie Media S.A.

RedDeer.Games to spółka portfelowa PMPG Polskie Media S.A. i jednocześnie jeden z czołowych twórców i wydawców gier indie oraz tytułów innych producentów sprzedawanych na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem dedykowanych platform, w szczególności Nintendo eShop, Microsoft Store oraz STEAM, PlayStation Store i App Store Studio wydało już ponad 100 tytułów, a gry studia regularnie pojawiają się w TOP10 rankingów sprzedaży na platformach. Spółka została doceniona przez miesięcznik Forbes w prestiżowym ranking „TOP 50 producentów gier w Polsce 2023” RedDeer.Games znalazło się na 34 miejscu, awansując o 6 pozycji rok do roku.

 

O RedDeer.Games

RedDeer.Games (RDG) to studio deweloperskie, prowadzące działalność operacyjną na rynku gier od czwartego kwartału 2019 r. Po niespełna dwóch i pół roku spółka zadebiutowała wśród czołówki polskich producentów gier w rankingu miesięcznika „Forbes” a w  rankingu „TOP 50 producentów gier w Polsce 2023” znalazło się na 34 miejscu (skok z miejsca 40.) przy wycenie spółki wynoszącej 70 mln PLN (rok temu 56 mln PLN).

www:                          www.RedDeer.Games

 

O PMPG Polskie Media:

Spółka holdingowa notowana na głównym parkiecie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW: PGM). Działa na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”.  Spółka aktywnie inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.

www:                          www.pmpg.pl

FB:                               https://www.facebook.com/PMPG.SA

LinkedIn:                    https://www.linkedin.com/company/point-group/

Twitter:                      https://twitter.com/PMPG_PL

Notowania GPW:     https://pl.investing.com/equities/point-group

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie