handel

Nawet 120 zł rabatu na zakup zabawek w Carrefour - sieć rusza z promocją oferty świątecznej

09.11.2023 | Carrefour Polska

Nawet 120 zł rabatu na zakup zabawek w Carrefour - sieć rusza z promocją oferty świątecznej

Klienci Carrefour Polska ruszyli na pierwsze zakupy świąteczne. Do 10 listopada wszystkie osoby, które kupią w tej sieci zabawki, zaoszczędzą nawet 120 złotych na kolejnych zakupach. Do wyboru Carrefour przygotował aż 4000 różnych produktów z tej kategorii.

Tradycyjnie, klienci sklepów Carrefour już od drugiego tygodnia listopada, rozpoczynają zakupy pierwszych prezentów świątecznych. W tym roku sieć ponownie zainwestowała w stworzenie najszerszego w sklepach stacjonarnych wyboru zabawek na rynku, który już dziś obejmuje ponad 4000 produktów. Dodatkowo, do piątku 10 listopada wszystkie je będzie można kupić w specjalnej ofercie promocyjnej. To pierwsza w tym sezonie przedświątecznym taka oferta w sklepach Carrefour.

Do piątku do końca dnia przy zakupie zabawek o wartości równej lub przewyższającej 100 do 149,99 złotych, klient otrzymuje e-Bon o wartości 30 zł. Wartość bonu rośnie proporcjonalnie do wartości zakupionych produktów. Najwyższą wartość będzie miał bon przy wydaniu 400 zł lub więcej. W takim przypadku przy następnych zakupach zapłacimy aż o 120 zł mniej. Akcja trwa do 10 listopada, jednak otrzymane e-bony wykorzystać można podczas następnych zakupów od 13 do 25 listopada.

Wszystkie informacje, a także pełen regulamin promocji dostępne są na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-zabawki.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.