handel towary konsumpcyjne

MAKRO zaprasza restauracje polskie do wzięcia udziału w nadchodzącej edycji Tygodnia Kuchni Polskiej

Niebawem rozpocznie się kolejna edycja Tygodnia Kuchni Polskiej. To kluczowa akcja organizowana z okazji Święta Niepodległości w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne. Głównym celem festiwalu, który potrwa od 3 do 26 listopada, jest promocja naszej rodzimej kuchni oraz restauracji polskich.  

 

Z okazji Święta Niepodległości sieć hurtowni MAKRO Polska ponownie zaprosi restauratorów oraz gości do wspólnego celebrowania i odkrywania rodzimej kuchni w ramach akcji Tydzień Kuchni Polskiej. Głównym celem festiwalu jest promocja bogactwa i różnorodności polskich smaków oraz promocja lokalnych restauracji. Z roku na rok cieszy się on coraz większym zainteresowaniem. W poprzedniej edycji wzięło udział ponad 400 restauracji z 16 regionów Polski.

 

W tym roku akcja będzie poświęcona połączeniu nowoczesności i tradycji. Klasyczne, powszechnie znane dania zostaną podane w zupełnie nowej odsłonie.

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Uczestniczące w nim restauracje otrzymają wsparcie od MAKRO Polska w postaci pakietu startowego, zawierającego materiały promocyjne, pomysły na przepisy oraz specjalną ofertę na wybrane produkty potrzebne do przygotowania menu. Akcja będzie okazją na dotarcie do szerokiego grona odbiorców oraz wypromowania marki restauracji w mediach i social mediach. Planowana jest kampania informacyjno-promocyjna, która pojawi się w radiu oraz w Internecie. Festiwal wesprą również liczni patroni medialni, mi.in. portal Horecanet, magazyny Nowości Gastronomiczne, Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Szef Kuchni, Poradnik Restauratora oraz influencerzy. 

 

Restauratorzy zainteresowani udziałem mogą wysłać swoje zgłoszenie pod adres tkp@makro.pl bądź skontaktować się z przedstawicielem handlowym MAKRO Polska.

 

Więcej informacji na temat akcji jest dostępnych na stronie: https://tydzien-kuchni-polskiej.pl.

 

O Tygodniu Kuchni Polskiej

 

Tydzień Kuchni Polskiej odbywa się od 2018 w ramach jednego z kluczowych programów odpowiedzialności społecznej MAKRO, Polskich Skarbów Kulinarnych. Co roku w okolicach 11 listopada z okazji Święta Niepodległości goście mają okazję spróbować specjalnie przygotowanego trzydaniowego menu. Celem akcji jest promocja kuchni polskiej oraz wsparcie lokalnych restauracji.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl