wydarzenia towary konsumpcyjne

Relacja z warsztatów „Z ognia”

Sieć hurtowni MAKRO Polska zakończyła kolejny cykl warsztatów skierowany do przedstawicieli branży HoReCa. „Z ognia” to spotkania poświęcone technikom BBQ, grillowania, wędzenia i pieczenia mięsa z wykorzystaniem niestandardowych przypraw i dodatków. Warsztaty poprowadził Andrzej Andrzejczak, który wspólnie z szefami kuchni Akademii Inspiracji MAKRO przygotowywał dania. Ostatnie spotkanie odbyło się 21 czerwca w Tomaszkowie.

 

Warsztaty „Z ognia” były skierowane do przedstawicieli branży HoReCa. Spotkania poprowadził Andrzej Andrzejczak, szef kuchni znany między innymi z programów „Zgrillowani” i „M jak mięso”, który wraz z szefami kuchni Akademii Inspiracji MAKRO przygotowywał dania. W warsztatach wzięło udział blisko 300 uczestników.

 

– Cykl „Z ognia” miał na celu pokazać uczestnikom, jak różnorodne może być menu przygotowane na grillu – mówi Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w MAKRO Polska. – Podobnie jak w przypadku poprzednich warsztatów chcieliśmy zainspirować właścicieli restauracji i szefów kuchni – dodaje.

 

Spotkania dały uczestnikom możliwość poznania technik BBQ, wędzenia i pieczenia mięsa z wykorzystaniem niestandardowych przypraw i dodatków. Wśród dań przygotowanych przez szefów kuchni były między innymi: brioche z szarpaną jagnięciną, pastą z pieczonego bakłażana z miso i kremem z koziego sera, mostek Low&Slow z domowym BBQ na pieczonym ziemniaku czy tacos z pulled pork a la Pastor.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl