nowe produkty/usługi media/marketing/reklama

Jubileuszowa piąta edycja akcji #DumnyDekarz

23.03.2023 | #DumnyDekarz

Zdaniem pasjonatów numerologii, cyfra pięć symbolizuje między innymi progresję, pasję i może zwiastować wizję nagłego wzrostu. Choć akcję #DumnyDekarz ciężko przypisać do nauk mistycznych, patrząc przez pryzmat trwającego jubileuszu, przyjęcie takiej symboliki, wydaje się być niezwykle trafione. Na przestrzeni ostatnich pięciu lat #DumnyDekarz stał się synonimem kunsztu, renomy oraz pasji, i z małej inicjatywy wspierającej młodych adeptów dekarstwa, zainicjowanej przez markę okien dachowych Dakea, stopniowo przeobraził się w jedną z największych wirtualnych społeczności, zrzeszających miłośników profesjonalnego rzemiosła. Zdaniem organizatorów, jubileuszowa piątka to dobra wróżba dla przyszłości projektu, a zarazem idealny moment na uczczenie dotychczasowych sukcesów, których autorami są w głównej mierze sami dekarze.

Dekarskie liczby pierwsze

Cztery minione i trwająca piąta to każdorazowo unikalne edycje ogólnopolskiej inicjatywy społecznej #DumnyDekarz, której nadrzędnym celem była i jest popularyzacja profesjonalnego dekarstwa poprzez promocję zawodu oraz zmianę w postrzeganiu wizerunku przedstawicieli tego rzemiosła. Chociaż każdej z nich można przypisać indywidualne rekordy, to właśnie ich suma świadczy o niezwykłym sukcesie akcji #DumnyDekarz, o której głośno i wyraźnie mówi się w całej branży już od kilku lat. Niezmiennie od 2019 roku przybywa zarówno fanów inicjatywy, jak i dekarskich profesjonalistów, chętnych do udziału w roli bohaterów projektu. Dzięki inicjatorowi akcji, marce okien dachowych Dakea, wsparciu Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, mediów branżowych oraz patronów, dziś #DumnyDekarz może poszczycić się godną pozazdroszczenia popularnością.

Minionym czterem edycjom wizerunku udzieliło ponad trzydziestu profesjonalnych dekarzy, z którymi przeprowadzono mnóstwo rozmów o kondycji branży i jej przyszłości, ale przede wszystkim o pasji do tego niezwykłego zawodu. Szesnaście z nich zostało opublikowanych w czterech numerach broszury „Dekarze”, której samych wersji drukowanych rozdystrybuowano ponad dwadzieścia jeden tysięcy egzemplarzy. Projekt #DumnyDekarz rozwija się także prężnie w mediach społecznościowych. Od zeszłego roku, organizatorzy postawili na lubiane i chętnie oglądane treści wideo. Krótkie filmy tematyczne, w których główną rolę odgrywają dekarscy profesjonaliści z całej Polski, dotykają zagadnień bliskich każdemu rzemieślnikowi – prowadzenia firmy dekarskiej, zarządzania ekipą, relacji pracowniczych czy szkoleń przyszłych profesjonalistów. Bez wątpienia, ta forma przełożyła się na szybki przyrost fanów inicjatywy, których na dzisiaj jest ponad dziesięć tysięcy na samym fanpage’u akcji www.facebook.com/dumnydekarz. Przybywa również ilość subskrypcji i polubień na kanale YouTube – https://www.youtube.com/dumnydekarz, gdzie co warto podkreślić, filmy i animacje promujące inicjatywę zostały wyświetlone już ponad milion razy. A są to wyniki, które zmieniają się niemalże z godziny na godzinę.

Pierwszy jubileusz

W styczniu tego roku za pomocą fanpage’a inicjatywy zapowiedziano szereg atrakcji związanych z trwającą piątą rocznicą. Jak podkreśla Magdalena Zarzycka z zespołu marketingu marki Dakea, będzie to wyjątkowy rok dla wszystkich sympatyków i fanów projektu. Przewidziane są zarówno konkursy, w ramach których do zgarnięcia będą oryginalne upominki z logo akcji #DumnyDekarz, jak również akcje prowadzone na stronie inicjatywy, www.dumnydekarz.pl. „Pomimo ostrożnych rokowań na 2023 rok, związanych z ogólną koniunkturą na rynku budowlanym, wraz z zespołem odpowiedzialnym za projekt #DumnyDekarz, zaplanowaliśmy szereg aktywności związanych z jubileuszem. Razem z dekarzami zaangażowanymi w projekt chcemy uczcić pięć wspólnych lat, które udowodniły nam wszystkim, że dekarstwo to nie tylko piękne rzemiosło, ale również profesja z przyszłością. Nasze media społecznościowe codziennie odwiedza tysiące ludzi, którzy swoją aktywnością i zaangażowaniem pomagają nam kształtować przyszłość dekarstwa w Polsce. A ta, z naszej perspektywy, wygląda bardzo optymistycznie” – podkreśla Zarzycka.

Pierwsze nowości i konkursy już dziś można zobaczyć na fanpage’u inicjatywy www.facebook.com/dumnydekarz. Warto być na bieżąco, ponieważ jubileuszowa edycja #DumnyDekarz, dopiero nabiera rozpędu.

kontakt dla mediów
Maria Jaworska
Project Manager, Public Bridge Sp. z o.o.
Maria Jaworska

mj@publicbridge.pl

tel: 783 783 274

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Maria Jaworska
Project Manager, Public Bridge Sp. z o.o.
Maria Jaworska

mj@publicbridge.pl

tel: 783 783 274

informacje o firmie