handel towary konsumpcyjne

Kulinarna podróż po Polsce

MAKRO Polska wystartowało z nowym cyklem edukacyjnym „Kulinarna podróż po Polsce” skierowanym do przedstawicieli branży HoReCa.  Pierwsze spotkanie odbyło się 16 marca w Warszawie. Kolejne odbędą się w Krakowie, w Łodzi i w Poznaniu. 

 

„Kulinarna podróż po Polsce” to nowy cykl skierowany do przedstawicieli branży HoReCa. Podczas tych spotkań uczestnicy zostaną zabrani w podróż po owocowych sadach centralnej Polski oraz mazurskich i warmińskich lasach. Odwiedzą również malownicze pogranicze Małopolski i Górnego Śląska oraz Kaszuby.

 

Pierwszy warsztat odbył się 16 marca w restauracji Studio Buffo i cieszył się znacznym zainteresowaniem. Wzięło w nim udział blisko 70 uczestników. Wśród nich byli również przedstawiciele mediów branżowych.

 

Podczas „Kulinarnej podróży po Polsce” goście mogli spróbować dań poszczególnych regionów, przygotowywanych przez szefów Kuchni MAKRO Polska. W menu pojawiły się potrawy takie jak między innymi tatar wołowy z grzybami marynowanymi, musztardą domową, szalotką i serem Bursztyn, podpłomyk z wątróbkami gęsimi po siewiersku i sałatką z ziół, kiełbasa z suma w buchcie bolęcińskiej czy jabłka prażone na ruchańcach z serem Lazur i sosem z miodu pitnego oraz palonego masła. Nie zabrakło również propozycji wegańskiej. Degustacji towarzyszyła opowieść o aktualnych trendach gastronomicznych oraz o poszczególnych daniach, którą poprowadziła Agnieszka Kuś, przewodniczka kulinarna. Uczestnicy mieli także możliwość wzięcia udziału w pokazach sommelierskich i spróbowania win.

 

Bez wątpienia kuchnia polska zyskała na znaczeniu podczas pandemii – mówi Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w MAKRO Polska. Warto więc prowadząc lokal gastronomiczny bądź restaurację sięgnąć do oryginalnych receptur regionalnej kuchni i zainspirować się przy tworzeniu swojego menu. Taką możliwość daje nowy cykl „Kulinarna podróż po Polsce”, podczas którego uczestnicy mają okazję nie tylko spróbować regionalnych dań oraz posłuchać o ich historii, ale także otrzymują ebook, zawierający receptury.   

 

Kolejne spotkania odbędą się 21 marca w Łodzi, 13 kwietnia w Krakowie oraz 26 kwietnia w Poznaniu.

 

 

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl