ekonomia/biznes/finanse

Bank Pocztowy wprowadził zmiany w ofercie kont osobistych. Znosi opłaty za prowadzenie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego „Konto w Porządku” oraz wycofuje „Konto w Porządku Plus”

07.02.2023 | Bank Pocztowy SA

Bank Pocztowy wprowadził zmiany w ofercie kont osobistych - od teraz nowi Klienci nie zapłacą za prowadzenie „Konta w Porządku”. Zniesienie opłaty za konto oszczędnościowo-rozliczeniowe ma zwiększyć rynkową konkurencyjność ROR Banku Pocztowego oraz ułatwić zdobycie nowych Klientów. Wnioski o założenie nowego „Konta w Porządku” oraz „Konta w Porządku Start” – obu dostępnych w ofercie Banku rachunków dla Klientów indywidualnych, można składać online, w placówkach własnych Banku oraz w placówkach Poczty Polskiej.

Bank Pocztowy wprowadził zmiany, które pozwalają skutecznie konkurować z kontami bankowymi zajmującymi pierwsze miejsca w rynkowych rankingach ROR. Z oferty Banku wycofano jednocześnie dedykowane seniorom „Konto w Porządku Plus” na rzecz „Konta w Porządku”. Posiadacze kont z najnowszej oferty Banku Pocztowego nie będą ponosić kosztów związanych z ich prowadzeniem. Ponadto bez opłat wypłacą gotówkę ze wszystkich bankomatów sieci Planet Cash i PKO BP na terenie kraju, Bank nie będzie pobierał też opłaty za przelewy i zlecenia stałe z konta przez bankowość internetową oraz aplikację mobilną. Za użytkowanie  karty tradycyjnej do konta, przy dokonaniu płatności bezgotówkowych na łączną kwotę 300 zł w miesiącu, Bank również nie pobierze opłaty. Wprowadzono natomiast opłatę za wypłatę gotówki w placówce, która ma zachęcić klientów do częstszego wykorzystywania możliwości konta z kartą płatniczą.

- Obecnie wiele banków oferuje bezpłatne prowadzenie rachunków. Od teraz również Bank Pocztowy dołącza do tego grona proponując bezpłatne prowadzenie „Konta w Porządku” (dla Klientów od 26 roku życia). Konto osobiste jest kluczowym produktem służącym budowaniu relacji z klientem, dlatego wdrożenie zupełnie bezpłatnego rachunku z całą pewnością pozytywnie przełoży się na liczbę nowych klientów Banku – komentuje Joanna Moskalik, Naczelnik Wydziału Produktów Płatniczych, Depozytowych i Inwestycyjnych Banku Pocztowego i dodaje: Bank wycofał z oferty „Konto w Porządku Plus”, które było dedykowane osobom w wieku 65+, ponieważ nasi klienci chcą, aby zauważać ich potrzeby, a nie wiek – dlatego od teraz nie wyodrębniamy już segmentu seniorów, co jest spójne z trendem rynkowym.  

Od 6 lutego br. Bank Pocztowy oferuje rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe w dwóch wariantach. Konta osobiste dedykowane są osobom od 13 do 25 roku życia (Konto w Porządku Start) oraz osobom od 26 roku życia (Konto w Porządku). Wnioski o założenie ROR można składać online, w placówkach własnych Banku oraz w ok. 4700 placówkach pocztowych. Każdy Klient, który wnioskuje o otwarcie konta przez internet, może skorzystać z oferty całkowicie online, o ile posiada rachunek w banku, który dzieli się odpowiednimi informacjami w ramach tzw. otwartej bankowości (usługa AIS) lub wybrać opcję podpisania umowy za pośrednictwem Kuriera Pocztex. Dostarczy on dokumenty pod wskazany przez zamawiającego adres (np. do domu lub pracy), a następnie podpisany egzemplarz przekaże do placówki Banku.

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie