towary konsumpcyjne nauka/edukacja/szkolenia

Cykl edukacyjny „Ciao Italia” dla restauratorów

W styczniu MAKRO Polska wystartowało z cyklem edukacyjnym „Ciao Italia” skierowanym do przedstawicieli branży HoReCa. Warsztaty dotyczą kuchni włoskiej. Pierwsze spotkanie odbyło się 24.01 w restauracji Concordia Taste w Poznaniu. Wzięło w nim udział kilkudziesięciu uczestników. Za przygotowanie dań pokazowych odpowiadali Szefowie Kuchni Giancarlo Russo oraz MAKRO Polska. Kolejne warsztaty odbędą się w Trójmieście, Katowicach oraz Lublinie.

 

„Ciao Italia” to cykl bezpłatnych spotkań kulinarnych skierowanych do przedstawicieli branży HoReCa. Uczestnicy zostali zabrani w podróż z północy do południa Włoch. Agnieszka Kuś – przewodniczka kulinarna – opowiadała o zróżnicowaniu kuchni słonecznej Italii. Z kolei Giancarlo Russo – szef kuchni, restaurator i autorytet z zakresu włoskiej kuchni – przekazywał techniczną wiedzę na temat przygotowania dań. Potrawy pokazowe przygotowywali Rafał Zaręba – Szef Kuchni Akademii Inspiracji oraz Cezary Powała – Szef Kuchni MAKRO.

 

W trakcie spotkania uczestnicy mieli okazję odwiedzić 5 przystanków kulinarnych, na których próbowali przygotowywanych przez Szefów kuchni przekąsek zimnych i ciepłych, zupy, dania głównego oraz deseru. Wśród zaproponowanych potraw nie mogło zabraknąć owoców morza, eskalopków cielęcych czy charakterystycznego dla kuchni włoskiej risotta. Wydarzenie to było również okazją do pairingu win.

 

Jak podkreśla Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w MAKRO Polska - Warsztaty kulinarne w Poznaniu to pierwsze spotkanie z nowej serii Ciao Italia. Kuchnia włoska od lat jest wskazywana jako ulubiona przez Polaków. To przekonanie potwierdza raport „Polska na Talerzu 2022”. Według 31% respondentów kuchnia włoska zyskała na popularności w trakcie pandemii, a 44% wskazuje dodanie jej dań do karty potraw jako rozwiązanie istotne z punktu widzenia rozwoju lokali. Właśnie dlatego naszym zdaniem tak ważne jest, aby cały czas poszerzać wiedzę na jej temat oraz inspirować szefów kuchni.

 

Kolejne spotkania odbędą się 31.01 w Trójmieście, 21.02 w Katowicach oraz 28.02 w Lublinie.

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl