handel ekonomia/biznes/finanse

Mocna odpowiedź Carrefour na drożyznę - Akcja Antyinflacja i koszyk 25 produktów w cenie poniżej 100 zł

11.01.2023 | Carrefour Polska

Carrefour rozszerza zakres działań, które mają ograniczyć skutki inflacji odczuwalnej przez konsumentów. We wszystkich hiper- i supermarketach sieć rozpoczęła Akcję Antyinflacja, która opiera się na 5 zobowiązaniach pozwalających klientom oszczędzać pieniądze na każdych zakupach. Dodatkowo, Carrefour przygotował również tzw. Koszyk Pełen Oszczędności, czyli zestaw aż 25 produktów marki własnej, za który w Carrefour zapłacimy mniej niż 100 złotych.

Inflacja, która w znacznym stopniu wpłynęła na zmianę postaw konsumenckich, sprawia, że coraz więcej osób poszukuje okazji cenowych i sposobów na oszczędzanie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Carrefour Polska wzmacnia zabiegi, mające za zadanie wspieranie Polaków w walce z trudną sytuacją na rynku. 

Koszyk Pełen Oszczędności

W ramach przeprowadzanych działań Carrefour Polska zaoferował swoim klientom „Koszyk Pełen Oszczędności”. Znalazło się w nim 25 najczęściej kupowanych produktów marki własnej sieci. Ich łączna wartość nie przekracza 100 zł, dzięki czemu klienci mogą kupić artykuły o wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. W koszyku znalazło się między innymi mleko, kukurydza konserwowa, tuńczyk w oleju, pomidory krojone czy jajka. Detalista zapowiada, że produkty wyróżnione w koszyku będzie można kupić w niezmienionej cenie do końca stycznia. 

  • W Carrefour Polska wspieramy konsumentów, szczególnie teraz w czasach wysokiej inflacji. Dlatego uruchomiliśmy Akcję Antyinflacja, która opiera się na pięciu rodzajach korzyści. Dzięki nim klienci mogą zrobić zakupy bez zbędnych wyrzeczeń, ponieważ  oferujemy szeroki wybór produktów, które wyróżniają się nie tylko przystępnymi cenami, ale również najwyższą jakością - mówi Marta Baran, Customer Relationship Management Director w Carrefour Polska

Poznaj marki Carrefour, które są tańsze nawet o 30%

Akcja Antyinflacja składa się z pięciu filarów, a jednym z nich są produkty marek własnych Carrefour. Detalista oferuje swoje produkty w cenach niższych nawet o 30% w porównaniu do markowych odpowiedników. Polacy coraz mocniej przekonują się do nich, ponieważ przy podobnej jakości co produkty znanych marek, są widocznie tańsze. Jak zaznacza sieć, są to produkty starannie wyselekcjonowane, o doskonałej relacji jakości do ceny. Należą do nich m.in. produkty świeże sygnowane marką Jakość z Natury, tradycyjnie produkowane wędliny z Naszej Wędzarni Carrefour czy codzienne produkty Carrefour Classic. Sieć oferuje łącznie już blisko 4000 produktów marek własnych i stale rozbudowuje swoją ofertę.

Weekendowe zakupy tańsze z aplikacją Mój Carrefour

Kolejnym filarem składającym się na bieżącą akcję sieci jest aplikacja Mój Carrefour, dzięki której konsumenci dostają dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły, sięgających nawet 50%, zaś w weekend płacą 10% mniej za całe zakupy. 

Simpl - najtańsze produkty w swojej kategorii

Ułatwiając codzienne zakupy, Carrefour przygotował dla klientów także produkty, które wyróżniają najbardziej korzystne cenowo okazje. Wśród nich znalazło się aż 200 artykułów z linii Simpl, które są najtańsze w swojej kategorii. Oferta ta jest skierowana do osób szukających oszczędności na codziennych zakupach.

Carrefour wspiera seniorów

Kolejnym działaniem wpisującym się w politykę Carrefour na rzecz ułatwiania klientom oszczędnych zakupów w czasie rosnącej inflacji jest promocja skierowana do najstarszych klientów. W każdy wtorek stycznia seniorzy odwiedzający hiper- i supermarkety Carrefour mogą zyskać do 10% zniżki na całe zakupy w formie e-kuponu do wykorzystania przy kolejnej wizycie, a maksymalny rabat wynosi 30 zł. 

Co tydzień nowe Super Oferty

Warto na bieżąco śledzić cotygodniowe gazetki promocyjne Carrefour, które są dostępne stacjonarnie w super- i hipermarketach sieci, jak i w aplikacji Mój Carrefour i na stronie internetowej carrefour.pl. W każdym numerze klienci znajdą Super Oferty, czyli wyjątkowe okazje, w tym obniżki nawet do 50%. Jest to piąty i ostatni filar Akcji Antyinflacja.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.