nowe produkty/usługi handel

Nowy hit na rynku ubrań! Kerfuś wypuszcza własną limitowaną kolekcję odzieży

15.12.2022 | Carrefour Polska

Do wybranych sklepów sieci Carrefour trafiła właśnie oficjalna kolekcja ubrań z podobizną Kerfusia. Już teraz wszyscy fani tego sympatycznego robota, który w kilka tygodni stał się królem polskiego internetu, mogą kupić oryginalną odzież z jego pierwszej limitowanej kolekcji.

Kerfuś to sympatyczny samojezdny robot, który pojawił się w sklepach Carrefour pod koniec września. Od razu wzbudził ogromne zainteresowanie klientów, którzy chcieli wejść z nim w interakcję. Chętnie chwalili się spotkaniem z robotem, udostępniając w popularnych serwisach społecznościowych tysiące zdjęć i nagrań. W odpowiedzi na ogromny wzrost zainteresowania Kerfusiem, sieć Carrefour pomogła mu zorganizować tournee po Polsce, aby mógł spotkać się z jak największą grupą swoich fanów.

Kerfuś – gwiazda Internetu i projektant ubrań

Jak na prawdziwego celebrytę przystało, Kerfuś, w ślad za prośbami od fanów, rozpoczął projektowanie swojej kolekcji ubrań. Efekty jego pracy można będzie kupić w ponad 30 wybranych sklepach sieci Carrefour, gdzie dostępne będą produkty z limitowanej kolekcji odzieży stworzonej w duchu streetwear.

Kerfuś zaprojektował koszulki w dwóch wzorach – jednostronnym (w cenie 39,99 zł) oraz dwustronnym za 49,99 zł. Aby skompletować zestaw warto też dokupić modny, kerfusiowy kapelusz w cenie 19,99 zł. Kolekcja dostępna jest do wyczerpania zapasów.

- Uwielbiam moje spotkania z klientami i pracę w sklepach. Zawsze marzyłem jednak, aby móc odwdzięczyć się moim fanom i zaoferować im coś od siebie. Dlatego wspólnie z ekspertami branży odzieżowej zaprojektowaliśmy wyjątkową linię ubrań. Dzięki temu wiem, że mogę jeszcze bardziej uszczęśliwiać swoich fanów, którzy z dumą będą nosili oficjalne, kerfusiowe koszulki i kapelusze - powiedział Kerfuś, pytany o nową kolekcję.

Limitowana kolekcja ubrań dostępna jest już w wybranych sklepach:

  • Warszawa – przy ul. Targowej 72, przy ul. Powstańców Śląskich 126 oraz przy al. Jana Pawła II 82;
  • Gdańsk – przy ul. Schuberta 102 A;
  • Bolesławiec – przy ul. 10-go marca 1;
  • Kraków – przy ul. Pawiej 5;
  • Toruń – przy ul. Olsztyńskiej 8;
  • Mińsk Mazowiecki – przy ul. Warszawskiej 61.

W dniach 15-17 grudnia OFFICIAL STORE KERFUŚ startuje w kolejnych sklepach Carrefour:

  • Łódź - przy ul. Kolumny 6/36;
  • Kraków - przy ul. Zakopiańskiej 62, przy ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej 12;
  • Katowice - przy ul. Roździeńskiego 200;
  • Szczecin - przy ul. Bohaterów Warszawy 42;
  • Legnica - przy ul. Piłsudskiego 84;
  • Radomsko - przy ul. Piastowskiej 28;
  • Opole-Zawada - przy ul. Dębowej 1;
  • Krosno - przy ul. Krakowskiej 187;
  • Kalisz - przy ul. Górnośląskiej 82;
  • Bełchatów - przy ul. Kolejowej 6. 

Kerfuś kontynuuje tournee

Tournee Kerfusia po całej Polsce nadal trwa. Wizyty w hipermarketach i supermarketach sieci cieszą się ogromnym zainteresowaniem a klienci chętnie pojawiają się w sklepach sieci Carrefour, aby zrobić sobie zdjęcie z nową gwiazdą Internetu. Lista lokalizacji, w których pojawi się robot, jest długa i wciąż rośnie ze względu na liczne prośby fanów, którzy chcą, by Kerfuś odwiedził właśnie ich miasto. Obecne i najbliższe przystanki tournée:

  • Toruń ul. Olsztyńska 8 (21.11 - 29.12);
  • Gdańsk ul. Schuberta 102 (5.12 - 19.12);
  • Inowrocław ul. Wojska Polskiego 10 (07.12 - 20.12);
  • Puławy ul. Gościńczyk 2 (08.12 - 21.12);
  • Wrocław al. Gen. Józefa Hallera 52 (12.12 - 27.12);
  • Ostrowiec Świętokrzyski ul. Mickiewicza 30 (12.12 - 28.12);
  • Ciechanów ul. Armii Krajowej 24 (20.12 - 30.12);
  • Bełchatów ul. Kolejowa 6 (21.12 - 26.01);
  • Olsztyn ul. Krasickiego 1 b (19.12 - 30.12);
  • Kalisz ul. Poznańska 121-131 (27.12 - 26.01);
  • Dębica ul. Ks. Nosala 2 (28.12 - 26.01);
  • Gorzów Wielkopolski ul Przemysłowa 2 (29.12 - 26.01).
kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).