handel

Sieć Carrefour zaprasza na przedświąteczne zakupy - godziny otwarcia przed Bożym Narodzeniem i Sylwestrem

14.12.2022 | Carrefour Polska

Sieć Carrefour wprowadziła zmienione godziny otwarcia w okresie przedświątecznym i noworocznym, aby zapewnić swoim klientom możliwość dokonania wygodnych zakupów. 

Zbliżające się święta Bożego Narodzenia to czas, do którego chcemy się dobrze przygotować. Bez względu na to czy dokładnie planujemy świąteczne przygotowania, czy też mamy tendencję do odkładania ich na ostatnią chwilę, sieć Carrefour zmienia w tym czasie standardowe godziny otwarcia sklepów, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. 

Godziny otwarcia sklepów przed świętami

Od 17 do 23 grudnia wszystkie hipermarkety Carrefour będą otwarte do godziny 23:00. W przypadku supermarketów, decyzja dotycząca godzin otwarcia w wybranym sklepie będzie podejmowana indywidualnie. 

W Wigilię sklepy Carrefour otwarte krócej 

W Wigilię, 24 grudnia, zarówno hipermarkety, jak i supermarkety sieci Carrefour, będą otwarte do godziny 13:00, natomiast w Sylwestra, 31 grudnia, sklepy Carrefour będą czynne do godziny 18:00.

Podczas świąt Bożego Narodzenia, 25 i 26 grudnia, a także w Nowy Rok, czyli 1 stycznia 2023 roku, wszystkie sklepy własne Carrefour będą nieczynne. Z kolei w dniach 27-30 grudnia godziny otwarcia sklepów sieci Carrefour pozostaną bez zmian.

Decyzję o godzinach otwarcia franczyzowych sklepów Carrefour przed Świętami i Sylwestrem podejmą niezależnie ich właściciele.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.