technologie sprawy społeczne

Kerfuś ambasadorem filmu „Kociarze” - Carrefour Polska i Velvet Spoon wesprą bezdomne zwierzęta

13.12.2022 | Carrefour Polska

Dystrybutor filmowy Velvet Spoon oraz Carrefour Polska łączą siły, aby wspólnie pomóc czworonogom. Z okazji wprowadzenia na ekrany polskich kin filmu „Kociarze” – historii dziewięciu mężczyzn, których życie zmieniły koty, zorganizowana zostanie zbiórka na rzecz fundacji pomagających zwierzętom. Jej ambasadorem został najpopularniejszy obecnie kot w Polsce – Kerfuś, czyli robot o sympatycznym kocim pyszczku, który niedawno został gwiazdą polskiego Internetu. 

Zbiórka jedzenia dla zwierząt odbywa się w ośmiu sklepach Carrefour: w Warszawie (C.H. Westfield Arkadia), Puławach, Wrocławiu Borku, Ostrowcu Świętokrzyskim, Toruniu, Inowrocławiu, Gdańsku Morenie oraz Wołominie i potrwa do wtorku 20 grudnia. Wszędzie tam znajdują się specjalnie kosze oznaczone plakatami i ulotkami filmu „Kociarze”. Zbiórkę w tych sklepach wspiera wyjątkowy gość - Kerfuś, czyli robot o kocim pyszczku, który niedawno stał się hitem polskiego Internetu.

- Kerfusia nikomu nie trzeba przedstawiać, a zwłaszcza kociarzom. To obecnie najpopularniejszy kot w Polsce. Postanowiliśmy więc wykorzystać tę sławę w dobrej sprawie i wesprzeć tę inicjatywę. Zima nie jest łatwym czasem dla bezpańskich kotów, dlatego chcemy pomóc im w tym trudnym momencie. Zachęcamy wielbicieli Kerfusia i naszych klientów do dzielenia się wsparciem i przynoszenia karmy do sklepów biorących w akcji – mówi Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska. 

- Bardzo cieszymy się z takiego ambasadora. Wiemy, że nasi widzowie także uwielbiają Kerfusia, więc to, że został ambasadorem akcji sprawi, że jeszcze więcej kotków otrzyma zapas jedzenia – mówi Grzegorz Fortuna z Velvet Spoon. 

Z okazji premiery dystrybutor „Kociarzy”, firma Velvet Spoon wspiera również cztery fundacje Fundację Animalia, Ja paczę sercem, Fundację NaszeZoo.pl oraz Fundację Głosem Zwierząt. Dla każdej organizacji wygenerowany został specjalny link afiliacyjny i przez niego można kupić bilet do wybranego kina, w którym grany jest film, jednocześnie przekazując wsparcie dla kocich podopiecznych - każdy kupiony bilet do kina to 1 zł na posiłek dla kota.

„Kociarze” to wzruszająca piękna i wspaniale nakręcona opowieść o dziewięciu mężczyznach, którzy kochają koty. Reżyserka Mye Hoang na bohaterów swojego filmu wybrała mężczyzn, których dzieli wszystko – zawód, status majątkowy, miejsce zamieszkania czy wiek. Łączy ich jednak miłość do kotów i nieodparta chęć pomocy wszystkim czworonogom, których spotykają na swojej drodze. Film można oglądać w kinach od 2 grudnia, w 50 kinach w całej Polsce.

Więcej o Velvet Spoon: velvetspoon.pl 

Kontakt dla mediów

Ewa Kawiecka 
PR & Media
Velvet Spoon 

 tel.: +48 608 589 165

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.