handel

ODIDO Expo dobiegło końca

9 sierpnia br. w hali MAKRO w Gdyni pojawił się po raz pierwszy sklep modelowy ODIDO w celu  przybliżenia klientom nowego formatu franczyzowego. W ODIDO Expo wzięło udział ponad 500 uczestników, a na portalach branżowych odnotowano blisko 250 tys. odsłon informacji dotyczących tego wydarzenia.

 

W ramach ODIDO Expo sklepy pokazowe pojawiły się w halach w Gdyni, we Wrocławiu, w Rzeszowie i w Ząbkach. Były one wierną repliką sklepu, dzięki temu klienci mieli okazję przekonać się, jak wygląda w pełni wyposażone wnętrze oraz poznać nowe funkcjonalności. W sklepie modelowym uczestnicy ODIDO EXPO mogli także obejrzeć oferowane przez sieć rozwiązania gastronomiczne oraz posłuchać o systemie do zarządzania nim.

 

ODIDO Expo cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem. Sklep modelowy odwiedziło ponad 500 uczestników. Dodatkowo zorganizowano 40 spotkań z klientami, podczas których mogli dowiedzieć się więcej na temat nowego formatu sieci ODIDO m. in. o unikatowej ofercie dotyczącej współfinansowania wyposażenia sklepu czy profitach polegających na wzroście sprzedaży i osiąganej marży.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl