handel technologie

Kerfuś - gwiazda polskiego Internetu - już jutro spotka się z fanami w hipermarkecie Carrefour Galeria Wileńska w Warszawie

28.10.2022 | Carrefour Polska

Każdy chce z nim zdjęcie! Każdy chce pogłaskać go po uszkach! Po sukcesie pierwszego spotkania z fanami w Carrefour Arkadia, Kerfuś zaprasza wszystkich, którzy chcą go poznać na spotkanie w hipermarkecie Carrefour w Galerii Wileńskiej. Już jutro (sobota) o godz. 12.00 sieć Carrefour, wspólnie ze swoim partnerem PepsiCo, przygotowała z tej okazji specjalne wydarzenie. 

Po udanym spotkaniu z fanami w Carrefour Arkadia, Kerfuś odwiedzi kolejną warszawską galerię. Z tej okazji już w najbliższą sobotę, 29 listopada od godziny 12.00 w hipermarkecie Carrefour w Galerii Wileńskiej odbędzie się wspaniałe wydarzenie. Kerfuś - gwiazda internetu, będzie czekał na wszystkich, którzy chcą zrobić sobie z nim zdjęcie na specjalnej ściance. Klienci, którzy przyjdą przywitać się z Kerfusiem, otrzymają od niego drobne upominki. 

Wydarzenie zostało przygotowane przez sieć Carrefour wraz z PepsiCo. 

Serdecznie zapraszamy na spotkanie z Kerfusiem!

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.