media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Trendbook - pierwszy wspólny projekt „Pulsu Biznesu” i Radia 357

27.10.2022 | Puls Biznesu

W trudnych dla rynku reklamy czasach, szansę na powodzenie mają tylko te media, które oferują projekty ciekawe zarówno dla odbiorców, jak również potencjalnych partnerów.  Takim właśnie tropem idą dwie znane z pionierskich, niestandardowych działań marki – Puls Biznesu”, najbardziej opiniotwórczy dziennik biznesowy w Polsce i Radio 357, najchętniej wybierane radio internetowe – które rozpoczynają współpracę redakcyjną. 

Pierwszym wspólnym projektem będzie Trendbook – audycja prezentująca wpływ, jaki na biznes i podejmowane przez nas decyzje mają zachodzące na świecie zmiany. Jej twórcy będą tropić trendy w świecie technologii, biznesu i mediów, kształtujące sposób, w jaki żyjemy, pracujemy i kupujemy. 

Pierwszy sezon Trendbooka startuje 27 października. Jego gospodarzami będą Grzegorz Nawacki – redaktor naczelny Pulsu Biznesu” oraz Paweł Sołtys – prezes Radia 357. Audycja zagości w ramówce na stałe – będzie jej można słuchać w każdy czwartek o godz. 14.10, natomiast w każdą środę temat tygodnia będzie szeroko omawiany na łamach „Pulsu Biznesu”. Wszystkie treści odbiorcy znajdą na stronie trendbook.pb.pl

– Słuchacze Radia 357 i czytelnicy „Pulsu Biznesu” to podobni odbiorcy – ludzie ciekawi świata, którzy we wszechobecnym zalewie informacji chcą wychwycić najbardziej przydatne, rzetelne i wartościowe. Dlatego widzimy ogromny potencjał w tworzeniu wspólnych, unikatowych na rynku projektów. Do pierwszego z nich, Trendbooka, będziemy zapraszali gości z absolutnej pierwszej ligi - wizjonerów biznesu, technologii i innowacji, którzy pomogą naszym czytelnikom i słuchaczom właściwie ocenić, dokąd zmierza współczesny świat – mówi Grzegorz Nawacki.

– Rozmaite trendy zmieniają biznes i konsumentów tu i teraz. W Trendbooku będziemy na nie patrzeć szeroko, pokazywać wzajemne zależności i ich konsekwencje. Dzięki temu będziemy szukać i skrzętnie odnotowywać zmiany, które trzeba oswoić i wykorzystać. Pomogą nam w tym nasi rozmówcy, doświadczeni menedżerowie z różnych branż. Powstanie „notes”, który przyda się każdej osobie podejmującej decyzje biznesowe oraz każdemu świadomemu konsumentowi - wyjaśnia Paweł Sołtys.

Partnerem pierwszego sezonu jest Santander Bank Polska

– Cenimy nowoczesne, ciekawe projekty z dużym potencjałem, które inspirują, uczą i budzą zainteresowanie. Lubimy też nowe wyzwania. Dlatego chętnie włączamy się w nowe, wartościowe inicjatywy, szczególnie te realizowane we współpracy z cenionymi i opiniotwórczymi partnerami, które dostarczają realnej, przydatnej wiedzy naszym klientom. Trendbook z pewnością będzie takim projektem – mówi Monika Nowakowska, dyrektor Departamentu Public Relations w Santander Bank Polska.

– Wierzymy, że taka forma współpracy zostanie bardzo dobrze przyjęta przez czytelników i słuchaczy. Planujemy kolejne odsłony Trendbooka, myślimy też o innych wspólnych projektach – dodaje Grzegorz Nawacki.

 

Krótko o Pulsie Biznesu”:

„Puls Biznesu” od 25 lat jest źródłem wiarygodnych informacji dla właścicieli firm, menedżerów i inwestorów. Serwis pb.pl jest czytany przez ok. 664 tys. internautów miesięcznie (Mediapanel, wrzesień 2022), a z dostępu do płatnych treści korzysta już 26,5 tys. subskrybentów. Wydanie drukowane „Pulsu Biznesu” dociera do ponad 108 tys. osób (Polskie Badania Czytelnictwa, wskaźnik CCS, marzec-sierpień 2022, N=11 724).

 

Krótko o 357

Radio 357 to innowacyjny, niezależny projekt medialny budowany dzięki społeczności. Jest platformą z treściami audio dla wymagającego odbiorcy - obejmuje ona radio internetowe, podcasty oraz inicjatywy kulturalne. Radio 357 powstało z inicjatywy zespołu znanego wcześniej z radiowej Trójki. Projekt oparty jest na finansowaniu społecznościowym - bez bloków reklamowych. Kluczową rolę odgrywa w nim komunikacja z Patronami - słuchaczami finansującymi Radio 357 za pomocą regularnych, miesięcznych wpłat.  To największa społeczność tego typu w Polsce i jedna z największych na świecie - prawie 45 tysięcy osób. 

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

 

 

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie