handel

Setny sklep ODIDO w nowym formacie otwarty

Sieć franczyzowa ODIDO w nowym modelu franczyzowym prężnie się rozwija. W sobotę, 22 października odbyło się otwarcie setnego sklepu w nowej formule pod pomarańczowo-zielonym szyldem. Jest on zlokalizowany w Kobyłce, pod Warszawą.

 

Otwarcie setnego sklepu w Kobyłce z udziałem jego właściciela oraz przedstawiciela ODIDO odbyło się w sobotę. 22 października br. Robert Pawlicki, franczyzobiorca, właściciel setnego sklepu, mówił, że zależało mu na dołączeniu do franczyzy miękkiej, aby mieć możliwość swobody działania oraz realizacji własnej inwencji biznesowej. Z ODIDO współpracuje już 9 lat, a obecnie oczekuje szczególnego wsparcia w zakresie promocji marketingowej oraz atrakcyjnych cen. Może w tym zdecydowanie liczyć na silnego partnera jakim jest MAKRO. 

 

Sieć franczyzowa ODIDO powstała w 2010 roku i obecnie zrzesza ponad 2000 sklepów w całej Polsce. W odpowiedzi na potrzeby współczesnych konsumentów, doceniających zarówno punkty handlowe, w których mogą kupić wszystko, czego potrzebują jak i tych zabieganych, którym zależy na szybkich zakupach, marka ODIDO zaproponowała 2 formaty: miejski i familijny. Format familijny wyróżnia się bogatym asortymentem nabiału, warzyw, owoców, win i lokalnych produktów. Charakteryzuje się przestronnością oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy. Z kolei format miejski skupia się na ofercie impulsowej oraz artykułach do szybkiego podgrzania w domu. Sieć ODIDO oferuje również rozwiązania gastronomiczne, takie jak kącik kawowy czy hot dogi.

 

Jak podkreśla Robert Dąbek, Dyrektor ds. Franczyzy w MAKRO Polska, Nowe formaty sklepów ODIDO, które budujemy wspólnie z naszymi partnerami, odpowiadają na aktualne potrzeby konsumentów na lokalnych rynkach. Franczyzobiorcy doceniają szczególnie swobodę działania, jaką daje im miękka franczyza, a także możliwość budowania swojego biznesu u boku doświadczonych ekspertów. Uważamy również, że bardzo istotne jest fachowe wsparcie Sił Sprzedaży w kontekście budowania stabilnej sieci. Właśnie dlatego w tym roku organizujemy szkolenia w ramach Akademii Handlu Detalicznego, podczas których nasi specjaliści zdobędą nowe kompetencje, przydatne w pracy z franczyzobiorcami.

 

Sieć ODIDO jest jednym z liderów pod kątem liczby sklepów w Polsce. Kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta. 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl