nowe produkty/usługi technologie

Poczuj różnicę na własnych zębach na stoisku pokazowym marki Oral-B w Złotych Tarasach

11.10.2022 | Oral-B

Od 11 października w warszawskiej galerii Złote Tarasy można przetestować innowacyjną technologię magnetyczną w szczoteczkach do zębów Oral-B® iO™ i na własnych zębach przekonać się o jej skuteczności i komforcie szczotkowania. Odwiedzający stoisko będą mogli przetestować szczoteczkę magnetyczną i uzyskać profesjonalne porady dotyczące prawidłowego mycia zębów oraz dbania o higienę jamy ustnej od higienistki. Marka przygotowała także specjalną promocję dla tych, którzy odwiedzą stoisko w Złotych Tarasach. A to wszystko z okazji polskiej premiery trzech nowych modeli szczoteczek do zębów Oral-B, wykorzystujących zaawansowaną technologię magnetyczną.

Technologia Oral-B® iO™ to wyniki sześciu lat pracy i 250 przyznanych patentów. Opiera się ona na napędzie magnetycznym, który przenosi energię na końcówki włókien, tworząc delikatne mikrowibracje. W badaniu klinicznym wykazano, że użytkownicy korzystający ze szczoteczek Oral-B z serii IO mają 14,5 razy większe szanse na przejście ze stanu niezdrowych do zdrowych dziąseł, w porównaniu do zwykłej szczoteczki manualnej. W warszawskim pop-up storze będzie można zobaczyć wszystkie dotychczas zaprojektowane modele marki Oral-B® z innowacyjnej linii szczoteczek magnetycznych iO™.

Osoby odwiedzające stoisko będą mogły zrealizować unikalny kod promocyjny u partnera stoiska – mediamarkt.pl – oraz kupić online najnowsze modele Oral-B z serii iO 10 i iO 9 w atrakcyjnej cenie, z dostawą do wybranego przez siebie miejsca lub z odbiorem w sklepie MediaMarkt. Stoisko będzie otwarte od 11 do 29 października.

Przetestuj nową szczoteczkę magnetyczną Oral-B iO na własnych zębach

W piątki i soboty, począwszy od 14 października 2022 roku, odwiedzający będą mieli okazję wypróbować szczoteczkę do zębów iO pod okiem doświadczonej higienistki i przekonać się, że czyszczenie zębów z iO™ może być nie tylko skuteczniejsze, ale także bardziej komfortowe. Ekspertka udzieli również porad i wskazówek dotyczących prawidłowego dbania o kondycję jamy ustnej oraz zwróci uwagę na błędy popełniane przy czyszczeniu zębów. Instruktaż poprawnej higieny jamy ustnej będzie prowadzony także od poniedziałku do czwartku, jednak bez możliwości samodzielnego umycia zębów.

Gwiazda pop-up store’u: premierowa szczoteczka Oral-B iO10 z iOSense™

Oral-B iO 10, wyposażona w iOSense™, to obecnie szczoteczka z najbardziej zaawansowaną technologią służąca utrzymywaniu higieny jamy ustnej, również dzięki sztucznej inteligencji. Dzięki temu przekazuje użytkownikowi wskazówki dotyczące skutecznego szczotkowania zębów w czasie rzeczywistym, zapewniając tym samym najskuteczniejsze i jak najbardziej intuicyjne szczotkowanie. Wskazówki dotyczą między innymi:

  • ile czasu szczotkować: iOSense™ posiada Timer, który odlicza optymalny czas mycia zębów oraz zegar Wi-Fi. Licznik śledzi czas trwania każdej sesji szczotkowania. Dzięki niemu użytkownicy wiedzą, czy szczotkują zęby przez rekomendowany przez dentystów czas,
  • gdzie szczotkować: 6 strefowych wskaźników iOSense™ pozwala monitorować mycie zębów w czasie szczotkowania. Ponadto, w połączeniu z aplikacją Oral-B® użytkownik może śledzić aż 16 obszarów jamy ustnej w 3D, dzięki czemu nie przegapi żadnego z nich,
  • jak szczotkować: aplikacja Oral-B® zapewnia łatwą nawigację po funkcjach szczoteczki, śledzi indywidualne cele użytkownika i dostarcza spersonalizowanych informacji zwrotnych po każdym szczotkowaniu.

 

W pop-up storze pojawi się też więcej modeli szczoteczek magnetycznych z serii iO, również tych w przystępnej cenie, np. serii iO4 i iO5. One także wykorzystują innowacyjną technologię magnetyczną, dzięki czemu zaawansowane rozwiązanie służące jeszcze skuteczniejszemu szczotkowaniu zębów jest od teraz dostępne dla większego grona konsumentów w różnych przedziałach budżetowych. 

kontakt dla mediów
Sylwia Dybka
Senior Account Executive, MSL
Sylwia Dybka

sylwia.dybka@mslgroup.com

informacje o firmie

O Oral-B

Oral-B to światowy lider na rynku szczoteczek do zębów o wartości ponad 5 mld dolarów. Produkty marki należącej do firmy Procter & Gamble obejmują manualne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, pasty, irygatory do płukania jamy ustnej i produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, w tym nici dentystyczne.

O Procter & Gamble

P&G posiada szerokie portfolio wiodących i cieszących się dużym zaufaniem marek, które oferują konsumentom na całym świecie wysokiej jakości produkty: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Artificial Intelligence®, Febreze®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. Firma P&G działa w około 70 krajach na całym świecie. Odwiedź stronę http://www.pg.com/, aby uzyskać najnowsze wiadomości i informacje o firmie P&G i jej markach.

załączniki

kontakt dla mediów
Sylwia Dybka
Senior Account Executive, MSL
Sylwia Dybka

sylwia.dybka@mslgroup.com

informacje o firmie

O Oral-B

Oral-B to światowy lider na rynku szczoteczek do zębów o wartości ponad 5 mld dolarów. Produkty marki należącej do firmy Procter & Gamble obejmują manualne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, pasty, irygatory do płukania jamy ustnej i produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, w tym nici dentystyczne.

O Procter & Gamble

P&G posiada szerokie portfolio wiodących i cieszących się dużym zaufaniem marek, które oferują konsumentom na całym świecie wysokiej jakości produkty: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Artificial Intelligence®, Febreze®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. Firma P&G działa w około 70 krajach na całym świecie. Odwiedź stronę http://www.pg.com/, aby uzyskać najnowsze wiadomości i informacje o firmie P&G i jej markach.