media/marketing/reklama

Synertime rozpoczęła współpracę z Leca Polska

14.07.2022 | Synertime

W czerwcu do grona klientów agencji PR Synertime dołączyła Leca Polska Sp. z o. o. Agencja realizuje dla spółki działania z obszaru social media.

Synertime odpowiada za przygotowanie oraz realizację działań w obszarze LinkedIn, doradztwo komunikacyjne, wsparcie koncepcyjne i graficzne oraz moderację dyskusji na profilu marki.

Marka Leca jest wiodącym producentem materiałów budowlanych, opartych na keramzycie. Z elementów keramzytobetonowych wykonuje się ściany budynków, pustaki stropowe, kształtki nadprożowe, kanały wentylacyjne oraz obudowy kominów. Lekkie kruszywo ceramiczne stosuje się również w geotechnice, ogrodnictwie i rolnictwie. Fabryka kruszywa keramzytowego znajduje się w Gniewie w województwie pomorskim, gdzie zlokalizowane są złoża specjalnych, pęczniejących glin.

Działania komunikacyjne realizuje zespół Social Media w składzie: Luiza Manuel Salacuchepa (liderka projektu), Patrycja Maj i Piotr Tomaszewski. Nadzór strategiczny pełni Ewa Kaczmarek, CEO Synertime.

kontakt dla mediów
Ewa Kaczmarek
Prezes Zarządu, Synertime
Ewa Kaczmarek

e.kaczmarek@synertime.pl

tel: +48 (22) 544 05 00

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 180 projektów zrealizowanych m.in. dla takich marek jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Trzymaj Formę, Gaca System, Wawel i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.

załączniki

kontakt dla mediów
Ewa Kaczmarek
Prezes Zarządu, Synertime
Ewa Kaczmarek

e.kaczmarek@synertime.pl

tel: +48 (22) 544 05 00

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 180 projektów zrealizowanych m.in. dla takich marek jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Trzymaj Formę, Gaca System, Wawel i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.