nowe produkty/usługi media/marketing/reklama

STUDIOMED TV w ofercie telewizyjnej PLAY i UPC

01.06.2022 | Play

Play i UPC wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów interesującym się tematyką medyczną i zdrowotną wzbogacają ofertę swojej telewizji o nowy kanał – STUDIOMED TV.

Od 1 czerwca 2022 r. klienci PLAY NOW oraz PLAY NOW TV posiadający pakiet Podstawowy a także UPC z pakietem Select i wyższymi będą mogli oglądać nowy kanał STUDIOMED TV.

STUDIOMED TV to pierwsza polska telewizja o zdrowiu i medycynie. Jej misją jest zwiększanie wiedzy i świadomości społeczeństwa w zakresie zdrowego stylu życia, leczenia oraz profilaktyki zdrowotnej. Oferta telewizji jest bogata i zróżnicowana. W ramówce znajdują się zarówno lżejsze i bardziej rozrywkowe programy o zdrowym odżywianiu, skutecznych metodach odchudzania, zdrowiu dzieci jak i poważniejsze poświęcone chorobom cywilizacyjnym takim jak depresja, cukrzyca czy nowotwory. Nad jakością i aktualnością informacji czuwa Rada Programowa składająca się z wybitnych ekspertów – lekarzy i profesorów.

O PLAY NOW i PLAY NOW TV

PLAY NOW to usługa, która zapewnia dostęp do kanałów telewizyjnych oraz filmów, seriali, programów rozrywkowych i bajek na żądanie, w dowolnym miejscu i czasie. Platforma jest dostępna na urządzeniach mobilnych, przez stronę playnow.pl, smart TV LG i Samsung z systemami WebOS i Tizen, nowoczesnym dekoderze PLAY NOW TV BOX i innych urządzeniach z systemem Android TV.

Więcej informacji na temat oferty można znaleźć na stronach playnow.pl oraz upc.pl.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.