nowe produkty/usługi zdrowie

enel-med po raz kolejny wśród liderów jakości w Polsce

30.05.2022 | enel-med

Polska sieć placówek medycznych enel-med po raz kolejny zdobyła wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi, czyli nagrodę przyznawaną przez zadowolonych konsumentów. Jako jeden z liderów branży prywatnej opieki zdrowotnej firma łączy specjalistyczną ofertę medyczną z jakością obsługi i nowoczesnymi technologiami.

Dla polskiego pacjenta liczy się renoma placówki medycznej oraz samego specjalisty. Aż 45 proc. z nich wybiera miejsce leczenia na podstawie opinii o personelu[1]. Kluczowe znaczenie odgrywa kontakt z firmą i satysfakcja z poziomu usług. Według badania Instytutu IBR aż 60 proc. osób zarekomendowało firmę, z której usług byli zadowoleni, 56 proc. zrezygnowało z usługi lub produktu ze względu na złą obsługę, a ponad 70 proc. ostrzegało przed nierzetelnym usługodawcą[2].

– Od początku działalności standard świadczonych usług to nasz priorytet. Stworzyliśmy własny system monitorowania satysfakcji z obsługi. Wśród istotnych czynników klienci wymieniają szybkość i łatwość dostępu do świadczeń medycznych i specjalistów, kwalifikacje personelu i trafność diagnozy, jakość kontaktu, także w kwestiach administracyjnych oraz pewność zaplanowanych terminów. W enel-med każdy z tych elementów mamy na uwadze, inwestując zarówno w infrastrukturę, jak i doskonaląc procesy i kompetencje naszego personelu podkreśla Jacek Rozwadowski, prezes Centrum Medycznego ENEL-MED S.A. 

Dostępność terminów i czas obsługi ma znaczenie aż dla 65 proc. respondentów[3]. 75 proc. Polaków woli przedłużyć receptę podczas e-wizyty, ponad 36 proc. chce korzystać z e-wizyty u internisty[4]. W odpowiedzi na potrzeby rynku, enel-med wdraża nowoczesne technologie. W 2021 roku e-wizyty stanowiły aż 40 proc. wszystkich wizyt. Powodzeniem cieszy się również aplikacja mobilna, która zapewnia możliwość wyboru lekarza i terminu, a także zarządzania dokumentacją medyczną, w tym wystawieniem e-recepty. Z aplikacji enel-med korzysta już ok. ćwierć miliona osób.

– W naszej ofercie stawiamy również na rozwiązania all-in-one tak, aby pacjent uzyskał szybką i kompleksową informację o stanie swojego zdrowia i o zalecanych dalszych krokach. Wszystko po to, żeby enel-med był placówką pierwszego wyboru dla każdego, nawet najbardziej wymagającego pacjenta – mówi Jacek Rozwadowski.

 

[1] Badanie dotyczące korzystania z publicznej opieki zdrowotnej NFZ, 11.2020.

[2] Badanie konsumenckie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych.

[3] Badanie dotyczące korzystania z publicznej opieki zdrowotnej NFZ, 11.2020.

[4] Sondaż „Zdrowie Polaków – telemedycyna w 2021” 01. 2022 , Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®.

kontakt dla mediów
Account Executive, MSL
Bernadetta Kowalewska

bernadetta.kowalewska@mslgroup.com

tel: 608 636 715

informacje o firmie

O enel-med:

Centrum Medyczne ENEL- MED S.A. istnieje od 1993 roku. Jest największą firmą z branży medycznej z polskim kapitałem. Od 2011 roku jest spółką notowaną na giełdzie papierów wartościowych. W portfolio Grupy Kapitałowej ENEL-MED znajdują się: sieć wielospecjalistycznych oddziałów (www.enel.pl), sieć stomatologiczna enel-med stomatologia (www.stomatologia.enel.pl), klinika medycyny estetycznej ESTELL (www.estell.pl), kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport (www.enelsport.pl) oraz marka enel-senior (ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja).

Sieć enel-med tworzą: 31 wielospecjalistycznych oddziałów własnych, 5 przychodni przyzakładowych, 21 klinik enel-med stomatologia, szpital Centrum w Warszawie, 3 kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport, klinika medycyny estetycznej ESTELL, ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja oraz 1600 placówek partnerskich.

enel-med to marka z 29-letnim doświadczeniem w opiece medycznej. Świadczymy pełen wachlarz usług, prowadząc pacjenta od konsultacji, przez diagnostykę, hospitalizację, operację, aż po rehabilitację – czyli cały zamknięty cykl leczenia. Nasz profesjonalizm pacjenci docenili przyznając po raz kolejny Gwiazdę Jakości Obsługi (2021). Na wysoką jakość świadczeń składa się wybitna kadra specjalistów i najwyższej jakości sprzęt. Stawiamy na nowe technologie, dostrzegając znaczący potencjał w telemedycynie. Stale rozwijamy naszą aplikację mobilną oraz usługę konsultacji medycznych w formie e-wizyt.

W swojej ofercie posiadamy usługi dla pacjentów indywidualnych, w formie pakietów medycznych lub jednorazowo płatnych oraz dla klientów korporacyjnych, w formie abonamentowej opieki medycznej.

Wiemy jak ważni w rozwoju firmy są jej pracownicy. Dlatego stworzyliśmy program umożliwiający pracodawcy utrzymanie personelu w dobrej kondycji zdrowotnej. Dzięki szerokiemu wachlarzowi usług możemy dopasować ofertę do potrzeb każdego klienta.

Więcej informacji na www.enel.pl.

kontakt dla mediów
Account Executive, MSL
Bernadetta Kowalewska

bernadetta.kowalewska@mslgroup.com

tel: 608 636 715

informacje o firmie

O enel-med:

Centrum Medyczne ENEL- MED S.A. istnieje od 1993 roku. Jest największą firmą z branży medycznej z polskim kapitałem. Od 2011 roku jest spółką notowaną na giełdzie papierów wartościowych. W portfolio Grupy Kapitałowej ENEL-MED znajdują się: sieć wielospecjalistycznych oddziałów (www.enel.pl), sieć stomatologiczna enel-med stomatologia (www.stomatologia.enel.pl), klinika medycyny estetycznej ESTELL (www.estell.pl), kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport (www.enelsport.pl) oraz marka enel-senior (ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja).

Sieć enel-med tworzą: 31 wielospecjalistycznych oddziałów własnych, 5 przychodni przyzakładowych, 21 klinik enel-med stomatologia, szpital Centrum w Warszawie, 3 kliniki ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej enel-sport, klinika medycyny estetycznej ESTELL, ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny Willa Łucja oraz 1600 placówek partnerskich.

enel-med to marka z 29-letnim doświadczeniem w opiece medycznej. Świadczymy pełen wachlarz usług, prowadząc pacjenta od konsultacji, przez diagnostykę, hospitalizację, operację, aż po rehabilitację – czyli cały zamknięty cykl leczenia. Nasz profesjonalizm pacjenci docenili przyznając po raz kolejny Gwiazdę Jakości Obsługi (2021). Na wysoką jakość świadczeń składa się wybitna kadra specjalistów i najwyższej jakości sprzęt. Stawiamy na nowe technologie, dostrzegając znaczący potencjał w telemedycynie. Stale rozwijamy naszą aplikację mobilną oraz usługę konsultacji medycznych w formie e-wizyt.

W swojej ofercie posiadamy usługi dla pacjentów indywidualnych, w formie pakietów medycznych lub jednorazowo płatnych oraz dla klientów korporacyjnych, w formie abonamentowej opieki medycznej.

Wiemy jak ważni w rozwoju firmy są jej pracownicy. Dlatego stworzyliśmy program umożliwiający pracodawcy utrzymanie personelu w dobrej kondycji zdrowotnej. Dzięki szerokiemu wachlarzowi usług możemy dopasować ofertę do potrzeb każdego klienta.

Więcej informacji na www.enel.pl.