handel nauka/edukacja/szkolenia

Akademia Inspiracji MAKRO obchodzi 5. urodziny

Akademia Inspiracji MAKRO, centrum szkoleniowe i studio kulinarne dedykowane klientom z sektora HoReCa, przez 5 ostatnich lat przeprowadziła pod okiem 70 trenerów ponad 1000 warsztatów dla reprezentantów blisko 2100 firm.

 

W ciągu ostatnich 5 lat w gronie trenerów Akademii znaleźli się m.in. tak znani szefowie kuchni, jak: Tim Raue, Michel Moran, Tomasz Dekker, Michał Iwaniuk, Wojciech Harapkiewicz, Jan Kuroń, Kuba Steuermark, Tomasz Królikowski. Oprócz tego, do grona trenerów współpracujących z Akademią należą też Patrycja Siwiec, Adam Pawłowski, Tomasz Habdas i Anna Dębska.

 

Poza warsztatami, szkoleniami i usługami doradztwa dla branży gastronomicznej zespół Akademii opublikował 8 e-booków kulinarnych i książkę pt. „Kolacja Inspiracji – od przystawki po deser”. Szefowie Akademii od 2020 roku regularnie występują w transmitowanych na żywo za pośrednictwem Facebooka pokazach kulinarnych, do których współprowadzenia zapraszają znane osobistości ze świata profesjonalnej gastronomii.

 

W czasie lockdown’u gastronomii szefowie kuchni bezpłatnie doradzali i oferowali wsparcie dla branży w zakresie utrzymania biznesu w ówczesnych trudnych warunkach oraz czynnie uczestniczyli w akcji „Posiłek dla Lekarza”.

 

Misją Akademii jest edukacja, inspiracja i integracja branży gastronomicznej. Jest to również miejsce, w którym szlifowane i promowane są kulinarne talenty należące do grona klientów MAKRO.  Pod auspicjami Akademii prowadzony jest program Szef dla Młodych Talentów – dedykowany uczniom szkół gastronomicznych. Akademia pełni również rolę centrum szkoleniowego dla pracowników, gdzie na co dzień prowadzone są szkolenia m.in. z zakresu wiedzy asortymentowej, znajomości rynku i kształtujących go trendów oraz testowane są produkty, które wprowadzane są do oferty handlowej sieci.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl