internet ekonomia/biznes/finanse

Ergonode rusza w europejską trasę targową

11.04.2022 | Ergonode

Warszawa, Berlin i Utrecht - to trzy miejsca, które w ciągu trzech miesięcy odwiedzi zespół Ergonode. Polscy twórcy nowoczesnego oprogramowania typu PIM będą poszerzali siatkę partnerów międzynarodowych wśród firm technologicznych, agencji e-commerce oraz agencji marketingowych specjalizujących się w pracy z treściami (tzw. content managementem) oraz SEO.

Ergonode konsekwentnie wprowadza nowe rozwiązania i funkcjonalności ułatwiające pracę zespołom e-commerce. Marka oferuje olbrzymie wsparcie dla prowadzących sprzedaż online, dzięki swojemu oprogramowaniu do zarządzania danymi produktowymi. Klientami polskiego start-upu są już dzisiaj właściciele sklepów online w Polsce, Szwecji, Holandii, Niemczech i Szwajcarii, a siatka partnerów obejmuje agencje e-commerce z Polski, Czech, Niemiec, Holandii i Norwegii.

 -  Oprócz pozyskania partnerów celem naszego tournée targowego jest budowanie rozpoznawalności i świadomości marki Ergonode na europejskim rynku e-commerce. Ergonode to oprogramowanie klasy PIM (Product Information Management), które oferuje skuteczne rozwiązania usprawniające pracę zespołów e-commerce i ułatwia skalowanie biznesu na nowe rynki – mówi Marcin Piwowarczyk, twórca i CEO Ergonode.

Wśród rozwijanych obecnie funkcjonalności znajdą się m.in. nowe możliwości integracyjne dla aplikacji zewnętrznych (tzw. add-on’s). Przedstawiciele firmy zapowiadają integracje z popularnymi platformami i narzędziami zarządzania sprzedażą, takimi jak Baselinker, Shopify i Shoper. Ergonode zaprezentuje również autorskie pomysły na dodatki do zarządzania pracą zespołów na poszczególnych etapach wzbogacania treści, zaawansowane możliwości pracy z szablonami produktowymi oraz funkcjonalności wykorzystujące algorytmy AI do generowania treści na bazie atrybutów produktowych.

Czemu ma to służyć? W skrócie - Ergonode pozwala oszczędzać czas i zasoby w pracy zespołów sklepów online. Zaawansowane możliwości definicji struktury szablonów produktowych pozwalają na lepszą organizację i na sprawniejszą pracę zespołów przy wprowadzaniu atrybutów produktowych. Zaś wsparcie algorytmów AI pozwoli dodatkowo na usprawnienie pracy osób tworzących opisy produktów. Algorytm może sugerować zastosowanie gotowych bloków opisowych, dostosowanych do konkretnej branży i asortymentu klienta.

 

Kto znajduje się w grupie potencjalnych partnerów Ergonode?

Ergonode to oprogramowanie dzięki któremu nowoczesne agencje e-commerce mogą wspierać swoich klientów i usprawniać ich pracę w zakresie sprawnego zarządzania kanałami sprzedaży. Dzięki oprogramowaniu Ergonode, wdrażanemu u klienta końcowego przez agencję e-commerce możliwe jest stosowanie efektywnych rozwiązań do zarządzania dużą ilością informacji produktowej i usprawnienie związanego z tym przepływu pracy. Narzędzia Ergonode doceniają również agencje contentowe i specjaliści SEO - szczególnie z uwagi na sprawniejsze zarządzanie treściami opisującymi produkt i na łatwość zarządzania powiązanymi atrybutami w jednym miejscu.

– Dla firm mających problemy z zarządzaniem informacją produktową mamy gotowe rozwiązania które bardzo szybko i sprawnie mogą być uruchomione przez sieć naszych partnerów - najlepszych agencji e-commerce. Tyczy się to szczególnie tych użytkowników, którzy chcą uruchamiać kolejne kanały sprzedaży i poszerzyć zasięg o nowe rynki. To są rozwiązania dla ambitnych projektów biznesowych, ale jednocześnie wpływające na komfort pracy tworzących je ludzi. To już nie czasy, kiedy PIM był kojarzony z wielkimi i nieczytelnymi systemami wymagającymi bardzo czasochłonnego wdrożenia, dziś to wszystko się zmieniło. Na tle rynkowych standardów, PIM od Ergonode jest przyjazny użytkownikowi, ma niski próg wejścia w skuteczne używanie i bardzo szybko dostarcza wartość biznesową.Jednocześnie nie traci nic na funkcjonalności – tłumaczy Piwowarczyk.

 

Gdzie spotkamy zespół Ergonode?

Targowy cykl rozpocznie obecność marki na imprezie “eHandel Warszawa” z blisko 150 wystawcami oraz szeregiem wykładów i prezentacji najlepszych specjalistów z branży e-commerce w Polsce. Kolejne w kalendarzu marki będą niemieckie targi “E-commerce Berlin” – jedna z większych imprez tego rodzaju w Europie. W evencie, 5 maja udział weźmie ponad 200 wystawców oferujących najnowocześniejsze rozwiązania i 8000 zapisanych uczestników. Pod koniec czerwca reprezentacja Ergonode pojawi się jako gość specjalny Shopware, na imprezie “Webwinkel Vakdagen” w Utrechcie. 

Ergonode działa już na rynkach w Szwecji, Holandii, Niemczech, Szwajcarii i Polsce. Firma pod koniec 2021 roku pozyskała inwestora, którym jest twórca e-obuwie Marcin Grzymkowski. Dzięki współpracy startup został dokapitalizowany kwotą 5 mln złotych. Firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami opartymi o rozwiązania sztucznej inteligencji, pozwalającymi zwiększyć efektywność tworzenia treści w wielu językach. 

 

ERGONODE NA TARGACH

14.04 – eHandel Warszawa

5.05 – E-commerce Berlin

29.06 – Webwinkel Vakdagen Utrecht

informacje o firmie
informacje o firmie