ekonomia/biznes/finanse

Bartłomiej Kiermasz zglobalizuje markę Ergonode

03.03.2022 | Ergonode
  • Bartłomiej Kiermasz, doświadczony architekt customer experience i manager zespołów IT, obejmuje stanowisko CCO (Chief Commercial Officer) w Ergonode.
  • Manager ma za sobą wieloletnią karierę m.in. w markach SAP, NTT DATA oraz Sii. W Ergonode realizować będzie ambitne cele związane z ekspansją na rynki zagraniczne.
  • Ergonode specjalizuje się w oprogramowaniu PIM (product information management), służącym sklepom online do zarządzania treściami sprzedażowymi.

Ergonode tworzy przełomowe rozwiązania dla sklepów online. Krakowski start-up coraz mocniej stawia na ekspansję zagraniczną. Stąd decyzja o zaproszeniu do współpracy doskonałego fachowca, jakim jest Bartłomiej Kiermasz. 

Do głównych zadań nowego dyrektora handlowego należeć będzie rozbudowanie działu sprzedaży i wsparcia klienta oraz szybkie skalowanie kanału partnerskiego.

  • Dołączam do zespołu Ergonode w chwili, gdy produkt ma solidną funkcjonalność bazową i zdefiniowaną bardzo ambitną roadmapę rozwojową. Moim zadaniem będzie zbudowanie zespołu, który pozwoli rozwijać produkt wspólnie z naszymi klientami i wyjść z rozwiązaniem na szeroko rozumiane rynki międzynarodowe. Chciałbym, aby mój zespół wspierał klientów z branży e-commerce w usprawnieniu efektywności obszaru zarządzania informacjami o produkcie i dzięki temu pozwalał im m.in. na zwiększanie sprzedaży i sprawne wchodzenie naszych klientów na nowe rynki - wyjaśnia Bartłomiej Kiermasz, CCO w Ergonode.

Kiermasz dodatkowo będzie odpowiadał za stworzenie działu konsultingu, (Proffesional Services) który ma skutecznie wspierać klientów i partnerów w efektywnych i szybkich uruchomieniach rozwiązania Ergonode.

  • Wierzymy, że wieloletnie doświadczenie Bartka wyniesione z SAP i innych międzynarodowych projektów w połączeniu z działaniami naszego niezastąpionego zespołu wytworzą siłę synergii, która pozwoli dalej skalować nasz biznes i oferować najlepszą jakość na rynku. A wszystko to przełoży się na efektywne wsparcie dziesiątek naszych klientów - nie tylko w Polsce - mówi Marcin Piwowarczyk, prezes Ergonode.

Warto przypomnieć, że Ergonode zyskuje uznanie kluczowych inwestorów. W markę uwierzył m.in. założyciel eobuwie i Modivo, Marcin Grzymkowski, który w grudniu 2021 zainwestował w ten ambitny projekt 5 milionów złotych. 

  • Zespół Ergonode, bazując na wieloletnich doświadczeniach w e-commerce, przygotował świetny produkt znacząco usprawniający jeden z kluczowych obszarów dla firm prowadzących sprzedaż w kanałach internetowych. Chodzi o obszar zarządzania informacją o produkcie.  Dzięki Ergonode zespoły odpowiedzialne za tworzenie i zarządzanie informacją produktową zyskują lekkie i ergonomiczne narzędzie które bardzo mocno usprawnia ich codzienną pracę. Inwestycja Marcina Grzymkowskiego w Ergonode nie jest przypadkowa - Marcin bardzo dobrze rozumie jak kluczowe dla międzynarodowego rozwoju biznesu e-commerce jest zarządzanie informacją o produkcie (PIM - Product Information Management) - podsumowuje Bartłomiej Kiermasz.
informacje o firmie
informacje o firmie