handel

Współpraca Auchan, Smart Points i Allegro. Auchan rozszerza usługi kurierskie

Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój usług kurierskich dla swoich klientów. Od lutego 2022 r. mogą oni odebrać lub zwrócić przesyłki z platformy zakupowej Allegro we wszystkich sklepach sieci na terenie Polski. Działania operacyjne i wdrożeniowe koordynuje partner technologiczny – firma Smart Points, operator pocztowy i dostawca rozwiązania typu „last mile” dla firm kurierskich, sieci handlowych, e-sklepów oraz konsumentów.

Z badań przeprowadzonych w 2021 r. przez Auchan na polskim rynku wynika, że dla klientów sieci liczy się czas i wygoda podczas zakupów oraz przy korzystaniu z innych usług związanych z organizacją życia codziennego. Ważne są względy pragmatyczne takie, jak szeroka oferta produktów i usług dostępnych pod jednym dachem (87%) oraz niewielka odległość sklepu od domu (85%). Rozwój usług kurierskich w sklepach sieci Auchan to odpowiedź na takie potrzeby i oczekiwania klientów, którzy dzięki temu mogą sami zdecydować gdzie i kiedy odebrać lub nadać swoje przesyłki.

Wprowadzona obecnie możliwość obsługi w sklepach Auchan przesyłek z Allegro, dzięki technologii Smart Points, to kolejne udogodnienie w szerokiej palecie usług oferowanych konsumentom. Możliwość odbierania i nadawania przesyłek pozwoli klientom na efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na zakupy, a tym samym na zwiększenie komfortu zakupów i lepszą organizację codziennych czynności związanych z utrzymaniem domu i bieżącą korespondencją. Mamy nadzieję, że nasi klienci docenią tę możliwość mówi Elżbieta Siemicka, Dyrektor Relacji z Klientem  Auchan Retail Polska.

Integrację technologiczną i oprogramowanie, umożliwiające współpracę między Auchan i Allegro koordynuje firma Smart Points.

W oferowanym przez nas rozwiązaniu gramy w jednym zespole z przewoźnikami i sklepami detalicznymi, aby jak najlepiej wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów e-commerce. Sieć punktów nadawczo-odbiorczych (tzw. PUDO), którą w ten sposób tworzymy, to swoisty pomost pomiędzy światem online i offline, dzięki któremu wszyscy odnoszą korzyści. Konsumenci zyskują możliwość wyboru lokalizacji odbioru wg swoich (często bardzo indywidualnych) kryteriów, przewoźnicy optymalizują swoje sieci dostaw, a sklepy przyciągają klientów zyskując szansę na dodatkowy przychód ze swojej podstawowej działalnościwyjaśnia Wojciech Kliber, członek zarządu Smart Points. Zgodnie ze statystykami nawet 40% klientów e-commerce, odbierających lub nadających swoje przesyłki w sklepie stacjonarnym, dokonuje przy okazji dodatkowego zakupudodaje W. Kliber.

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

* Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.

Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl.  

załączniki

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

* Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.

Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl.