media/marketing/reklama

Wprost.pl świętuje swoje 25-lecie

8 listopada przypada 25. rocznica uruchomienia witryny wprost.pl (PMPG Polskie Media S.A.). Z tej okazji redakcja i wydawca przygotowali okolicznościową ofertę subskrypcyjną oraz stronę o dziennikarskiej historii ostatniego ćwierćwiecza.

Wprost to jedna z pierwszych tradycyjnych marek prasowych, które znalazły się w internecie. Serwis wprost.pl powstał w 1996 roku i na początku ograniczał się do zapowiedzi artykułów z aktualnego wydania tygodnika oraz jednego pełnego tekstu z każdego działu. W 2001 roku przeistoczył się w aktualizowany na bieżąco serwis informacyjny, jakim jest do dziś.

Obecnie wprost.pl jest najpopularniejszym medium cyfrowym wśród tygodników opinii w Polsce oraz liderem cytowalności w swojej kategorii. Od kwietnia 2020 r., kiedy zakończono dystrybucję wydania drukowanego, serwis Wprost.pl to jednocześnie ogólnodostępna witryna informacyjna oraz cyfrowy tygodnik opinii Wprost Premium dostępny online w płatnym modelu subskrypcyjnym.

- Decyzja o całkowitej cyfryzacji marki Wprost i przeniesieniu tygodnika opinii do internetu była odważna i niosła ze sobą pewne ryzyka. Jednak dziś widzimy, że był to słuszny ruch, zgodny z duchem czasu i kierunkiem rozwoju mediów – mówi Andrzej Chmiel, prezes AWR Wprost. – Wierni czytelnicy są z nami niezależnie od modelu dystrybucyjnego, korzystając z subskrypcji, a dodatkowo powiększyliśmy zasięg witryny wprost.pl stawiając na jakość treści dziennikarskich w otwartej części serwisu – dodaje.

Z okazji 25-lecia obecności Wprost w internecie redakcja przygotowała okolicznościową stronę, na łamach której przypomina, jak serwis opisywał najważniejsze wydarzenia ostatniego ćwierćwiecza. Jednocześnie można tu zobaczyć, jak zmieniało się wprost.pl - zarówno wygląd witryny, jak i logotyp. Strona dostępna jest pod adresem https://25lat-online.wprost.pl/

Z okazji rocznicy uruchomienia serwisu wprost.pl wydawca przygotował specjalną ofertę Wprost Premium - ceny każdej subskrypcji są niższe o 25%, zaś wybierając wariant kwartalny lub roczny, czytelnicy otrzymają dodatkowo dostęp do serwisu Audioteka, do telewizji internetowej WP Pilot oraz do VOD z musicalem zrealizowanym przez Teatr Syrena Kapitan Żbik i żółty saturator.

Ofertę rocznicową wspiera kampania promocyjna realizowana w telewizji Polsat, Wirtualnej Polsce, radiu RMF FM oraz w mediach własnych wydawcy. Działania i plan mediów przygotował dział marketingu PMPG Polskie Media S.A.

Wprost.pl z 6,63 mln użytkowników (RU) generujących blisko 78 mln odsłon jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii. (za Gemius/PBI, październik 2021 r.). 

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.