towary konsumpcyjne

Tydzień Kuchni Polskiej – MAKRO Polska zaprasza do kulinarnego świętowania rocznicy niepodległości

Jak co roku z okazji Święta Niepodległości, MAKRO Polska organizuje akcję Tydzień Kuchni Polskiej (8-14.11.2021). W tym roku towarzyszy mu specjalne biało-czerwone menu, przygotowane przez Akademię Inspiracji MAKRO.

 

Od 2018 roku i projektu Kulinarne Zjednoczenie Polski, data 11 listopada stanowi pretekst również do kulinarnego świętowania niepodległości Polski. – Organizując trzy lata temu Kulinarne Zjednoczenie Polski, chcieliśmy pokazać bogate tradycje i dziedzictwo kuchni polskiej – mówi Magdalena Figurna, Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej MAKRO Polska. – Dziś widać jak na dłoni, iż jest to projekt potrzebny i wysoko oceniany, tak przez restauratorów i szefów kuchni, jak i samych klientów. Kuchnia polska to wciąż modny, inspirujący i wdzięczny temat.

 

Tydzień Kuchni Polskiej odbywa się w ramach jednego z kluczowych programów odpowiedzialności społecznej MAKRO, Polskich Skarbów Kulinarnych. W tym roku przystąpiło do niego 140 restauracji z siedmiu obszarów: Warszawy, Krakowa, Poznania i Wielkopolski, Wrocławia i Dolnego Śląska, Trójmiasta i Pomorza, Warmii i Mazur oraz Podhala. Promują one tradycje kuchni polskie w nowych ciekawych interpretacjach, a z okazji Tygodnia Kuchni Polskiej przygotują specjalne dania w kolorach biało-czerwonej flagi.

 

Pomysły na nie stworzył Zbigniew Sonik, szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO w Krakowie, a znalazły się wśród nich m.in.: tatar z buraka z kompresowaną kalarepą, krem z wędzonych pomidorów z musem z pietruszki, dorsz z paprykowym musem oraz różany sorbet z bezą i białą czekoladą. Przepisy te to oczywiście tylko inspiracje dla biorących udział w programie szefów kuchni z całego kraju. Można zatem spodziewać się i innych ciekawych biało-czerwonych kreacji na talerzach, tym bardziej że MAKRO zorganizuje specjalny konkurs na najlepszą taką recepturę.

 

Zapraszamy do odwiedzania lokali biorących udział w Tygodniu Kuchni Polskiej i programie Polskie skarby Kulinarne. Warto też zagłosować na najlepsze z nich w specjalnym plebiscycie Najlepsza Restauracja. Szczegóły na stronie: www.polskieskarby.pl

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

więcej z kategorii towary konsumpcyjne

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl