handel

Pierwszy ambasadorski sklep ODIDO w nowym, odświeżonym formacie. MAKRO Polska rusza z nowym konceptem lokalnych sklepów

23 października 2021 r. w miejscowości Wrząca (woj. łódzkie) otwarty został pierwszy sklep marki ODIDO, powstały w ramach Elevate – międzynarodowego  projektu rozwoju detalicznych sieci franczyzowych. Wraz z nim MAKRO Polska rozpoczyna przebudowę całej sieci lokalnych punktów handlowych. W kolejnych 3 latach zamierza otwierać ponad 200 sklepów rocznie.

 

Odświeżona wizualizacja, przestronne alejki, czytelna nawigacja ułatwiająca zakupy, poszerzona oferta świeżych owoców, warzyw, nabiału i zdrowej żywności, bogaty wybór regionalnych wędlin i serów oraz punkt z kawą Costa – to tylko niektóre z nowości czekających na klientów sklepu we Wrzącej, prowadzonego przez ambasadora marki ODIDO, Tomasza Rychlika. Widoczne dla kupujących zmiany to jednak zaledwie część innowacji wprowadzonych wraz ze startem ODIDO Elevate. Te pozostałe to m.in. usprawnienie i dostosowanie dostaw do potrzeb konkretnej placówki i jej klientów, wsparcie dedykowanych doradców ODIDO, silniejsze działania marketingowe koncentrujące się na komunikacji w kanałach internetowych. Wkrótce franczyzobiorcy ODIDO będą mogli poszerzać swoją wiedzę handlową, biorąc udział w szkoleniach w ramach Akademii Handlu Detalicznego. W kolejnym etapie  zostaną wprowadzone  cyfrowe rozwiązania  wspierające właścicieli sklepów: w tym aplikacja zakupowa dla konsumentów, cyfrowe narzędzia do zarządzania sprzedażą i planogramami czy ułatwienia w procesie zamówień.

 

– Naszą misją jest wspieranie rozwoju niezależnych przedsiębiorców. Wprowadzając nową odsłonę formatu sieci franczyzowej ODIDO, chcemy razem z naszymi franczyzobiorcami  przenosić ich biznesy na jeszcze wyższy poziom – mówi Dominik Branny, Prezes Zarządu MAKRO Polska. To oni kreują unikatowość swoich sklepów, a my dostarczamy rozwiązań, które umożliwią sprawniejsze, nowocześniejsze prowadzenie biznesu. Chcemy, by ODIDO stanowiło synonim łatwych, przyjaznych i lokalnych zakupów. Naszym celem przez kolejne lata jest otwieranie ponad 200 sklepów ODIDO w nowym formacie rocznie na terenie całej Polski. Placówka we Wrzącej jest ambasadorem nowego rozdziału w rozwoju marki ODIDO na polskim rynku detalicznym.

 

– Jesteśmy przekonani, że siła programu Elevate pozwoli w kolejnych 3 latach otwierać 200 sklepów rocznie. Osiągniemy to dzięki nowoczesnemu podejściu do zarzadzania asortymentem, planogramami czy optymalnemu rozplanowaniu przestrzeni sklepowej. Pracujemy w unikalnej formule, gdzie wspólnie z ambasadorami wypracowujemy  i  testujemy elementy konceptu, a następnie najkorzystniejsze rozwiązania wspólnie z ambasadorami zaproponujemy kolejnym franczyzobiorcom – mówi Marta Plakwicz, Dyrektor Rozwoju Franczyzy i Handlu Detalicznego w MAKRO Polska.

 

Pierwsze sklepy ODIDO powstały w 2010 roku, jako odpowiedź na potrzeby klientów detalicznych MAKRO – prowadzenia własnego, niezależnego biznesu, przy jednoczesnym otrzymaniu wsparcia sprzedażowego. Od tego czasu obraz handlu detalicznego zmienił się diametralnie, Polska stała się jednym z najbardziej wymagających rynków Europy. Najważniejsza cecha marki ODIDO pozostaje jednak niezmienna: wciąż będą to biznesy prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców, najlepiej znających swoich klientów (a na co dzień sąsiadów). Nowy koncept ODIDO to tak lubiane lokalne sklepy ze swoją unikatową ofertą, z nowoczesnymi rozwiązaniami, spełniającymi potrzeby współczesnych konsumentów.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl